Home » Uncategorized » Come Out And Play .. Impak Maksima

Come Out And Play .. Impak Maksima

Dulu kalau turun padang jam 5.. jam 6 pun belum boleh mula lagi..setakat sepak-sepak rengang rengang kepala lutut je boleh..
Dulu kalau nak main bola.. nak cukupkan orang pun payah..nak buat team futsal pun tak lepas apa lagi nak buat team bola..jauh panggang dari api..silap silap benda yang dipanggang boleh lari dari api..haha
Dulu tiang gol kecik je..jarak antara satu pun setakat sekangkang kera..tak payah pakai keeper sebab tak cukup orang..sekarang berjuta-juta kera punya kangkang pun tak cukup lagi..padat..

Ayam Pun Kemaruk Main Bola Beb.. – Google

Begitulah antaranya situasi sekarang..berebut-rebut nak main..berebut-rebut nak kejar  bola..dah macam main ragbi dah siap tersondol-sondol..fenomenalah tu..haha..mentang-mentanglah baru menang pingat emas sukan Sea..semua semangat nak main bola..yang kaki kerusi,kaki wayang,kaki facebook,kaki perempuan haha..segala kakilah..semua sibuk nak sepak bola.Tapi aku tengok selalunya benda ni bermusim je..dah sejuk esok..mulalah padang kosong..huhu..tapi kali ni harap berterusan sampai bila-bila…yeah..come out and play..layan lagu offspring jap sambil layan ubi rebus yang tak habis lagi.. SUKAN ITU MEDIUM PERPADUAN

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. saya tk minat sgt bola woo 😀

  2. rumah akak tepi padang bola..
    memang tetiap petang ada orang main bola..
    dulu kini dan selamanya..
    hujan pun main jugak..
    tapi pelik kenapa pulau pinang tak kuat langsung main bola..
    heheheh

  3. bina tubuh, bina kesihatan.bersukan mmg baik utk minda dan diri.ciyok2 kiz.akak sht..tp baca dan tutup je entri kamu.mmg hampir hari2 baca tp kadang2 tak tau nak komen apa entri seo

  4. hehe, main sokmo bola. tapi sekarang main frisbee.

    p/s : a’ah, hujan selalu gak sekarang. hehe

  5. dulu kecik2 sy pun macam jantan.main football tiang gol pakai selipar ja.letak kiri kanan.hehe..

    Salam Maal Hijrah juga..:)

  6. haha saya pon,kecik2 dulu pon agak jantan lah gak.mana xnya bergaul ngan abg2 saya yg seramai 5 orng==’mana xnakal kan.hihi ehh suka tgk ayam tuh.sempoiiii.hihi
    salam maal hijrah jugak :))

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *