Menu Tutup

Cinta..!!! Apa Bendanya Tu.?

Cintaku Mekar Di Langit …( google yg bagi ni )



cinta memang best, asyik dan indah… tapi kalau terbawa2 ia akan melalai kan.. cinta jugak akan buat kita bahagia, gembira dan sedih….ia nye sukar utk diungkapkan… kadang2 ada org macam hilang pedoman sebab putus cinta,ada yang mengadai apa yang ada untuk buktikan cinta ( cinta sesama manusia je pun )… adakah berbaloi dgn apa yg kita buat itu???…yang pasti cinta terhadap allah adalah cinta yang kekal….cinta ibubapa membawa kesyurga cinta manusia indah hanya sementara..jadi hargai lah cinta itu jika ia masih ada…supaya kita tidak menyesal dikemudian hari…seperti aku mencintai persahabatan yang telah terjalin sepanjang aku blogging…!!


Sudikah anda2 semua bersahabat denganku..??



16 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *