Breaking News
Home » Uncategorized » Cincang Nenek | Dunia Makin Ganas

Cincang Nenek | Dunia Makin Ganas

Hanya kerana meminta dimasakkan nasi, seorang nenek mati dalam keadaan tragik apabila dicincang seluruh tubuh oleh cucunya di rumahnya di Kampung Melalap di sini, kelmarin.- Harian Metro 26-08-2011.

Sekarang ni memang macam-macam perkara yang tak disangka berlaku.Macam kes kat atas tu.Cincang nenek semata-mata tak masak nasi.Kenapalah semakin ramai manusia yang hilang kewarasan.Bunuh orang macam pijak2 semut je.Apa yang aku lihat sekarang banyak yang melibatkan darah daging sendiri.Adakah kerana tekanan emosi akibat kehidupan yang semakin mencabar? Nampaknya pakar sakit jiwa kena kerja keras sikit ni.

Semoga apa yang berlaku ini kita jadikan tauladan.Banyak-banyak bersabar dalam menghadapi apa juga masalah.Bincang secara berhemah..kerja senang hati pun lapang..

p/s: petang ni kena cari buluh lemang lak…memang kena miang-miang la macam ni.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

8 comments

  1. macam mana orang boleh sembelih la, cincang la. memang takda ati perut ke

  2. aduyai seriau bila bayangkan =_=

  3. nak cari buluh lomang ko potang ni..lamo dah den tk poe cari buluh ni..jgn ambik pongolan lak buek lomang..tak mau deh do..kih kih kih

  4. dunia semakin tua kiz,tuhan juga semakin mencabar keimanan setiap manusia..so rmai sngt yg x dpt tempuh…sampai masa kiz pula,jgn x ingat thn ye…hari ni bz sikit sbb last day..ahah..

  5. aduh ngerinya..Ya Allah jauhkan kita dr malapetaka ni… mental agaknya org ni…

  6. msak nasi pun tak reti??adehhh..gila ar otak zaman sekarang..silap sikit..tikam sana sini..semakin marabahaya keadaan sekeliling sekarang..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *