Home » Uncategorized » Cerita Raya Lagi | Nak Kena Bebudak Ni

Cerita Raya Lagi | Nak Kena Bebudak Ni

Cerita raya lagi? ah lantak la..dah memang musim raya..mood raya pun masih ada ni.Jadi aku nak selitkan cerita sikit tentang raya ni..Kalau dah raya mesti tak terlepas cakap pasal duit raya..biasanya bebudak laa..kekadang yang tua pun ada gak..( tapi yang pastinya bukan aku..haha..poyo )

Nak cerita sikit ni pasal bebudak ni.Lepas dia orang makan dan minum ( selalunya tak seberapa pun,tak sampai 10 minit beraya dah nak balik ).Sebab dia ni anak kawan baik aku..aku bagi ler duit raya RM10,anak member baik..mestilah special sikit..haha(bukan nak nunjuk kat bapak dia)..keh keh..Tapi selang beberapa minit kemudian..jeng jeng..( sambung perenggan bawah lak )

Datang kumpulan bebudak nak raya dalam 5 orang..huhu..tak kenal pun,mungkin cucu cicit jiran2 kot.Lepas makan-makan mestilah salam-salamkan.Dah salam tu kena le bagi sampul..haha (niat sedekah)..lepas keluar pintu je..dia orang terus buka sampul..dia orang cakap ehh..”bang,kenapa kita dapat 2 hengget je..tadi budak yang baju biru tu tunjuk dia dapat 10 hengget..“ceh sah dah anak member aku tadi pi promo kat bebudak ni…sekali lagi hampeh terasa.

Entri Merapu Meraban Aku Juga Ada DiBLOG ini

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. bang.kenapa saya tak dapat duit raya langsung? hahaha

  2. duet rye saye? 😛

  3. heheh.. kb dulu pun promote kan uma yg dpt byk duit raya.. biasanya pecah jd dua kumplan, nti dpt byk kit duit kalau beraya sikit2 je, lau ramai2 dpt sikit..

  4. eeii ape ni kiz.. x adil la. hehehe bak aku rm10 gak. wawawa gurau je

  5. hehehe..mmg budak2 dtg beraya nak duit raya je..

  6. budak2 memang ske promote tempat byak duit raya dgn member2 die.
    haha, pokai

  7. dapat 2 ringgit pun mujur kan…? kalau dapat 50sen je, tobat thn depan x datang dah akakakka

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *