Home » Santai » Cerita Petang | Perasan Tak Sekarang Dah Kurang

Cerita Petang | Perasan Tak Sekarang Dah Kurang

Assalammualaikum..kejap je masa dah berlalukan.Kejap je rasanya dah petang.Jadi hargailah masa,jangan biarkan masa itu berlalu dengan sia-sia.

Berbalik pada perkara asal,anda dulu mungkin pernah menerima award dari sahabat blogger yang lain.Macam-macam nama award dan diatas berbagai sebab.Award tu sebenarnya sebagai tanda penghargaan daripada pemberi di atas sumbangan seseorang.Oklah tu,ada gak yang menghargai kita kan.Ada yang bagi award untuk follower di angka2 tertentu,untuk pengomen entri dan lain lain la.

Tapi anda2 semua perasan tak sekarang agak jarang yang buat lagi eh.Bukan jarang lagi tapi ada macam tak ada je.Tak mengapalah,sebab memberi award tu bukan wajib pun,kerana itu adalah hak yang membuat dan memberi.Mungkinkah dulu fenomena memberi award sedang melanda atau musim memberi award dah habis..oklah..panas petang ni.Selamat berblogging dan beramal.Semoga sesuatu yang baik itu kita jadikan tauladan..yang buruk itu jadikan sempadan.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

10 comments

  1. sekarang musim contest dan GA kott.he

  2. ya, betul tu..start ujung2 taun lepas ada pasan gak.. bersepah orang berlumba2 nak bagi follower award.. skg ni dah takde pum..

  3. blog ni pun ada musim…ada musim contest..segmen..bloglist…awards….hahaha

  4. sekarang musim GA dgn contest.. seblum ni da lepas da musim segmen bloglist..hhehee

  5. kiz x mo bg award utk TK?
    hehe..

  6. mungkin ramai yg dah jemu nak bagi dan menerima award.. 🙂

  7. ntah la bg award camtu macam tak adil pulak.. bagi award pada follower ke 1000, kesian pula kat 999 yang lain. macam x de makna je 999 tu

  8. “a’ah kan,akak pun perasan jugak..benda ni pun ada musim yer..”

  9. tuhla syuk pun perasan gak musim bagi award cam nak pupus je heheh..sekarang dorang lebih kepada GA n contest..maybe sambutan lebih hangat dari biasa kot heehh

  10. ga, contest, segmen. tu yang laku sekarang XD

    p/s : lagipon tak sempat sebenarnya T.T

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *