Breaking News
Home » Uncategorized » Cerita Kahwin

Cerita Kahwin

Dalam melawat blog rakan rakan tadi,terbaca gak cerita pasal kahwin.Seronok juga kalau cerita pasal kahwin ni terutama bagi yang bujang2 ni.Macam tak sabarlah tu..
Baca entry rakan2 ni pasal cerita kahwin mereka..

http://liyanazahim.blogspot.com/2011/06/hai-jomlah-kawen-dgn-saye-sy-bes-tau.html

Bila dah kahwin ni tanggungjawab kita besar woo..bukan main main ni..serius.!! Tapi bagi aku yang dah berkahwin ni..seronok sebenarnya bila dah ada anak dan keluarga sendiri..yeah..jom cepat2 kahwin..lama lama couple buat apa..!!

“Dikahwini wanita itu (untuk dijadikan isteri) kerana empat perkara iaitu harta kekayaannya, keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Maka utamakanlah (dalam pemilihanmu itu) wanita yang kuat beragama, nescaya sejahtera hidupmu”-(Riwayat Bukhari dan Muslim)

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

7 comments

  1. jom tawen..!! pat2 la nk abeh blaja.. :p

  2. jom jom hehe

  3. takot la nak kawen.. adoii

  4. lelaki seronok la kot, ada orang jaga. tapi kena ingat jugak, tanggungjawab tu berat bagi kedua2 belah pihak. jgn kawen sebab seronok2 dah la 🙂

  5. mula2 dulu..akak rasa nyesal jugak sebab kawen muda..umur baru 20 tahun masa tu..kawan2 masih belajar di U..akak pulak dah jadi isteri org. Kawan2 menggengam ijazah..akak pulak mengendong anak.Tapi..yg bestnya..anak2 akak dah besar2…anak2 kawan2 akak..masih di sekolah rendah..hmmmmm

  6. Yeke kawen bes? Hahaha.. Mule da ase dri ini sunggoh miang.. Tape.. Mak tal bace komen ni! Oooo.. Entry itu skadar tips meraban cari bakal suami la incik kiz.. Herherher..

  7. hihihikk..ada link aii la nyah…

    ala,kiz dah kawen xpe arrr,ittew tak kawen lagi..*ok gedik kahkahkah…

    best tak kawen? best kan,,tapi tggungjawab tu,semua bnda dalam dunia ni ada tggungjwb..ye dak hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *