Catatan Ringkas…

Salam semua..seperti yang aku tulis semalam..pasal bulan disember musim kenduri kahwin..haha..hari ni dah mula jadual aku terjah mana2 jemputan yang aku dapat..ni pun baru balik dari operasi terjah dan makan2 kat majlis kawen2 ni..hari ni 4 rumah aku terjah..2 rumah je yang aku makan..lagi 2 rumah tak larat dah..jumpa tuan rumah je salam2 bagi sampul..huhu..
esok ada 3 rumah lagi lagi..meriah btol laa..
Tapi Yang tak bestnya hari ni hujan dari pagi..tak per demi tak menghampakan si penjemput aku redah je..
ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA..ORANG BUAT KENDURI KITA MERASA..( modified sket )
ok…nak relex jap..letaih ni..jumpa lagi..selamat ber blogging..!!!dan selamat bercuti..!!

Sambil2 tu aku nak promote follower terkini aku ni..Jom terjah diaorang..tq sebab follow..!!

Dia aisyah
an nur

kongsi traffic..sikit sama sikit..banyak sama banyak