Menu Tutup

Cantik Ke ?

Wanita Malaysia dikatakan sanggup berhabis sehingga RM2,000 setiap bulan semata-mata untuk membeli produk kosmetik pelbagai jenama yang terdapat di pasaran.Mungkin itu hanya cantik fizikal.Cukup cantikkah? Kalau setakat alat kosmetik itu kira oklah sebab setakat nak tepek-tepek kat muka je..tapi macam mana kalau perhabis untuk membeli pakaian.Fesyen terkini dan tersensasi..pergghh terjolok mata untuk memandang..hehe..bagi yang islam dah masuk ketegori aurat lak ni.Kena hati-hati dengan pemilihan pakaian.

Sedikit kata-kata untuk ku kongsi
Aurat tidak tertutup dengan perangai baik,tidak akan tertutup dengan sifat lemah lembut,tidak tertutup dengan kata-kata yang baik,tidak tertutup dengan solat tetapi hanya akan tertutup dengan pakaian yang sempurna.Mudah mudahan akhlak dibalik pakaian anda ,lebih indah daripada pakaiannya.

pstt sekadar berkongsi..kalau aku silap harap maaf..

10 Comments

  1. Mrs.Yie

    den guno alat mekap hargo onam ringgit jo ekau..kahkahkah..pakaian?den x suko ikut2 pesen terkini..pesen dolu-dolu ado la..kuikuikui

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *