Home » Motivasi » Cantik Ke ?

Cantik Ke ?

Wanita Malaysia dikatakan sanggup berhabis sehingga RM2,000 setiap bulan semata-mata untuk membeli produk kosmetik pelbagai jenama yang terdapat di pasaran.Mungkin itu hanya cantik fizikal.Cukup cantikkah? Kalau setakat alat kosmetik itu kira oklah sebab setakat nak tepek-tepek kat muka je..tapi macam mana kalau perhabis untuk membeli pakaian.Fesyen terkini dan tersensasi..pergghh terjolok mata untuk memandang..hehe..bagi yang islam dah masuk ketegori aurat lak ni.Kena hati-hati dengan pemilihan pakaian.

Sedikit kata-kata untuk ku kongsi
Aurat tidak tertutup dengan perangai baik,tidak akan tertutup dengan sifat lemah lembut,tidak tertutup dengan kata-kata yang baik,tidak tertutup dengan solat tetapi hanya akan tertutup dengan pakaian yang sempurna.Mudah mudahan akhlak dibalik pakaian anda ,lebih indah daripada pakaiannya.

pstt sekadar berkongsi..kalau aku silap harap maaf..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

10 comments

  1. “insyaallah…selalu ingat akan batasan…w/pun kdg2 tu terpakai gak t lengan pendek…insyaallah..azam thn baru nak perbaiki lagi…”

  2. wahh terbaik kata2 tu kiz… demn blog tu aku join venture je. hehe

  3. 2 ribu bg yg gaji 6-7 ribu ok lah kot?hehe..klu gaji 3-4ribu belanja tuk kecantikan 2 k rasa cam terlalu byk

  4. x pyh mekap lg cantik..natural.. ^^

  5. den guno alat mekap hargo onam ringgit jo ekau..kahkahkah..pakaian?den x suko ikut2 pesen terkini..pesen dolu-dolu ado la..kuikuikui

  6. perempuan ambil masa lama juga nak bermekap…

  7. hehe.. biasa lah artis..er cantik lagi template bru ni.. 🙂

  8. kalau lah semua lelaki &wanita berfikiran mcm kamu kiz…aman dunia

  9. Kecantikan Dan wanita tidak dapat dipisahkan.

    Semua wanita mahu kelihatan cantik tak kira dalam atau pun luar terpulanglah kpd diri masing2.

  10. memang ada wanita yang sanggup berhabis duit untuk cantik…tapi itulah cantikkah mereka????

    Apa kata kita

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *