Breaking News
Home » Uncategorized » Bulan Disember Time Kenduri Kahwin…

Bulan Disember Time Kenduri Kahwin…

pinjam ngan google.kejap je yeh

Salam semua…hehe..sekarang bulan 12..masa ni cuti sekolah..yeahhha happy holiday ya pada semua guru2 dan adik2 semua..
Tapi masa2 macam ni la semua akan sibuk kerana terlalu banyak jemputan kenduri kahwin ataupun selalu tertulis kat kad jemputan tu walimatus urus..best best sebab
boleh makan free dan boleh kumpul ramai2 dengan kawan2 masa rewang..
Aku memang suka pergi majlis2 orang nikah kahwin ni..hahaha leh imbas nostalgia lama..( teringat masa kita kawin dulu )..
Tapikan aku tengah pening2 lalat ni..banyak gak kad jemputan yang aku terima bulan ni…satu..satu sampai..mulanya rasa sikit je tapi bila aku kumpulkan dah hampir 25 kad jemputan..hahhaha.mana satu aku nak pergi ni..yang dekat ada..jauh ada..kawan2 punya ada..sedara mara pun ada..yang serentak hari yang sama pun ada..ada yang sampai 5 rumah hari yang sama…
ermm..apa apa pun aku cubalah nak menghadirkan diri..jika aku tak dapat hadir tu minta maaflah ye..
terima kasih kepada yang telah menghantar jemputan tu..insyaallah aku sampai..!!!
Korang pulak macam mana bulan ni punya jemputan..??/ mungkin lagi banyak kot..??

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA SEMUA SAHABAT YANG AKAN MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN BULAN NI..SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT..INSYAALLAH..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

7 comments

  1. Salam
    Wahhh bestnyer gikenduri kawen..kalau satu umah sumbang 20 hengget..3 umah???

  2. setuju sgt.. banyak majlis kawin bulan 12.. sok bulan 10.2011 pakat ramai2 masuk hospital sebab nak bersalin.. hehehehe..

  3. kawin2…cuti sekolah,sgt sinonim.akk pun nk kena balik kg ni,ank buah nk kawin..

  4. suka juga dengan kenduri kawen ni..paling best dapat bunga telur/kotak gula2..hehe…kepada sesiapa nak kawen tu, aku ucapkan selamat berbahagia hingga akhir hayat..

  5. tiap2 minggu ada kenduri kawen…hari ni pun ada..

  6. btollah…kendur kawen byk sgt..hmpir2 memusnahkan kontest diet aku!!!!ahahaha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *