Home » Uncategorized » Bukan Maharaja Lawak Tapi Maharaja Buah

Bukan Maharaja Lawak Tapi Maharaja Buah

Memang panas rasanya.Panas panas tapi sedap.Sedap bagi yang suka le.Yang tak suka tu bau pun dah tak tahan.haha.Tapi aku memang suka buah ni.Memang susah nak dapat tapi kalau dah musim memang sampai tak termakan..haha

Cerita apa ni?? Ini cerita musim durianlah.Tempat aku ni dah mula gugur dah ni.Memang tengah kemaruk ni..ye la sebab baru lagi..lama lama sok jemu gak.Tapi apa yang seronoknya..semuanya free..tak payah nak beli2 tepi jalan tu.Rugi woo beli tepi jalan sebab aku rasa berat kulit dari isi.Ada gak untungnya kerja dengan FELDA ni.Bila masa meronda dalam kawasan ladang kalau musim durian ni memang gerenti dapat melantak buah durian punya.Tempat aku bertugas ini memang banyak pokok beb..durian free..!!

Oklah..macam mana tempat korang dah mula ke durian gugur atau setakat daun je yang gugur buah tak der?Tapi ingatan kepada pelantak durian tegar..kalau anda ada penyakit yang kronik macam darah tinggi dan jantung jangan nak melantak sampai tak ingat..nanti terlentang kat katil hospital tu..silap silap leh lepak kat 3x5x7 tu..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. kat ganung ada beberapa tempat je yang dah nampak jual durian. mungkin x sampai musim lagi kot

  2. tak paham aq aku kenapa sesetengah orng xleh mkn durian.. the best bro!!!

    http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

  3. ganung takde nampak sangat lagi. haha

  4. ganung ari tu bersepah..kat pasar payang la…

  5. pos la sikit kat akak..
    heheh

  6. entry ni benar2 dah sakit kan hati dan perasaan kpah tau…belum dpt izin nak makan durian lagi tau…darah tinggi..hmmm..kpah dah lama letak jawatan sebagai pemakan durian tegar…!!!

  7. bertuah bro dapat yang free..aku nak kena beli sebab xda dusun dan pokok…huhu!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *