Breaking News
Home » Uncategorized » Briged Sukarela PLKN Akan Ditubuh

Briged Sukarela PLKN Akan Ditubuh

Seperti yang diumumkan Perdana Menteri,kerajaan akan menubuhkan Briged Sukarela Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang mana akan membabitkan 500 ribu ahli alumni PLKN di seluruh
negara.Dengan penubuhan Briged Sukarela Program Latihan Khidmat Negara,ianya mampu membantu kerajaan dalam kerja sukarelawan terutama dalam menghadapi malapetaka, banjir, tanah runtuh, kebakaran serta bencana alam lain.
Briged Sukarela PLKN akan dibentuk dengan bantuan Sekretariat PLKN di Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN.Bagus juga ditubuhkan briged macam ni,dapat juga bekas-bekas pelatih PLKN menyumbang sesuatu kepada negara.Tiadaklah bila habis latihan hilang macam tu je.
Sisipan Bawah : agak-agak kalau umur dah senja macam aku ni mohon PLKN lepas tak..huhu

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

7 comments

  1. ehem..ada hati ke kiz..haha..kalo lepas pun mane mase nak kerja,blogging dan jago anok?..huhu…baik jgn difikir lah..hehe…kalo yg bujang2 tu xpo lah..hehe…jgn marah ye..:)

  2. wah mcam2 nak tubuh nie ..pro ada..kontra pun ada….ntah la….tpi mcm kontra ja..

    Selamat Tinggal Dunia ©: Kerna Senyum Kena Belasah

  3. lepas kot. trylah apply 😉

  4. lepas je.. ckp lah “saya nk berkhidmat untuk negara” mesti diterima punya,.,

  5. better join askar wataniah bro…

  6. Khairil : wataniah dah lama join dah…

  7. yang tua2 macam akak ni tak de la kan??
    akak mana ada plkn dulu..ni untuk bekas2 pelatih je…kan??kan???

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *