Home » Uncategorized » Brainstroming .. Percambahan Minda

Brainstroming .. Percambahan Minda

Assalammualaikum..kembali lagi di hari yang agak lesu..memang badan agak kurang sihat.Tapi tetap gagahkan juga untuk bertugas..tak ambil MC beb..tetiba lak hari ini menjadi rajin..kalau tak..luka kena pisau pun nak MC..huhu..tetiba semangat menjadi-jadi..kenapa eh..hanya aku dan sesuatu yang tahu..
JANGAN KLIK INI IKLAN SERVICE & WIN ..
Hari ini di penghujung akhir tugas,ada sesi perjumpaan untuk semua pekerja..nak bincang-bincang hal-hal berbangkit..dalam keadaan mamai tetap attend gak..pot pet sana..pot sini..satu satu masalah kena cari jalan penyelesaian..Bila dah ramai-ramai ni memang banyak idea yang dapat..ada yang realistik..ada yang main-main je..tapi tujuan asal adalah cari penyelesaian..itulah..percambahan minda..1 orang 1 idea..10 orang 10 idea..gabung mesti dapat yang terbaik punya..itulah orang suruh bersatu..jangan berpecah belah..tak gitu.

Sisipan Bawah : Satu menjadi dua..dua menjadi tiga..tiga menjadi empat..lagi ramai lagi kuat..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. betul tu bro..bawak2 berbincang senang nak selesaikn apa jugak masalah..

  2. saya pun selsema teruk kelmarin dan hari ni..tapi gi keja gak..semoga kembali bertenaga!

  3. betul jugak bro..tp klu kat sekolah cikgu..muridnya, klu sorang beri pendapat..yg lain ikut sama je..heee

  4. eratkan silaturahim jgk!

  5. betul bro..macam lidi jika dihimpun menjadi kuat…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *