Menu Tutup

Boss..Selamat Jalan..!!

Salam kepada semua…ada sihat2 ke?? musim hujan ni banyak yang demam dan selsema..jaga2..!!
Haa ni aku nak coretkan sket ni pasal
BOSS aku yang dah hampir nak menamatkan riwayat perkhidmatan dia..Tak sangka lak pejam celi pejam celik dah nak pencen lak dio..semalam semua staff dapat hadiah dari boss..timo kaceh yo…( tapi dia yang nak berenti dia plak yang bagi )..aku tak dapat nak bagi apa boss sebab aku tak ada apa apa..kalau nak blog ni leh laa..hahaa..tapi aku doakan kau bahagia lepas pencen ni boss..tak semestinya bila dah pencen kita lupakan boss..aku ingat sampai bila bila..( sedangkan ayam pencen pun laku lagi boss )

Oklah..merepek repek dah aku ni…ermm boss korang tak pencen ke??? haha tak lamo lagi dapat boss baru..tah macam mana pulak perangai eh..penin2..chalowww[NOKTAH]

12 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *