Breaking News
Home » Uncategorized » Boss..Selamat Jalan..!!

Boss..Selamat Jalan..!!

Salam kepada semua…ada sihat2 ke?? musim hujan ni banyak yang demam dan selsema..jaga2..!!
Haa ni aku nak coretkan sket ni pasal
BOSS aku yang dah hampir nak menamatkan riwayat perkhidmatan dia..Tak sangka lak pejam celi pejam celik dah nak pencen lak dio..semalam semua staff dapat hadiah dari boss..timo kaceh yo…( tapi dia yang nak berenti dia plak yang bagi )..aku tak dapat nak bagi apa boss sebab aku tak ada apa apa..kalau nak blog ni leh laa..hahaa..tapi aku doakan kau bahagia lepas pencen ni boss..tak semestinya bila dah pencen kita lupakan boss..aku ingat sampai bila bila..( sedangkan ayam pencen pun laku lagi boss )

Oklah..merepek repek dah aku ni…ermm boss korang tak pencen ke??? haha tak lamo lagi dapat boss baru..tah macam mana pulak perangai eh..penin2..chalowww[NOKTAH]

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

12 comments

  1. Dia bg hadia apa?
    banglo? kereta? iphone? haha..

  2. hehe…bagi senyum pun dah cukup kan…janji ikhlas.. 😉

  3. dia bagi hadiah misteri je..huhuhu

  4. yuhuu…best pe nti dpt bos baru…lain orang lain ragamnya…oh ye…kite sokong bola sepak n9 ^-*

  5. haha. ayam pencen pun laku lagi ea. Bos=ayam pencen. 😛

  6. amboi
    hadiah apa yg misteri tu?
    selalu hadiah misteri mahal2
    hohoho

    P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

  7. hadiah apa?? motif bg hadiah? baik sungguh heheheh…

  8. tu arr misteri ni..kena siasat kenapa dia misteri..nak pastikam modus operandinya…hahahhaa
    jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri

  9. bgus btul bos bro…wat amal jariah sblum pencen, he

  10. @||aLeaSaRa||
    btol tu ..boss baru tak tahu lagi mcm mana cara dia…awk orang nogori ke?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *