Home » Santai » Borang Borang Dan Borang Lagi

Borang Borang Dan Borang Lagi

Borang oh borang.Macam-macam borang dah keluar ni.Dari hal-hal kecil-kecil sampailah ke hal-hal ringgit Malaysia dan kerja.Tapi borang yang paling laris di pasaran sekarang adalah borang bantuan rakyat 1Malaysia (BR1M).Mana-mana semua cerita pasal borang BR1M.Dari yang tulen sampailah yang palsu.Dari yang percuma hingga ada yang buat berniaga.

Sekarang kalau pergi kedai yang menyediakan khidmat photostat, memang tak putus dengan pelanggan yang nak buat salinan.. kalau kira 1 orang 3 keping ( borang,IC dan slip gaji ) haha..memang masyuk beb.Tak per lah rezeki bermusim untuk tokei photostat.Yang penting jangan ada yang ambil kesempatan sudah.

Aku pun turut kena tempias borang BR1M ni..mangsa mengisi borang.Ramai juga jiran dan warga emas yang memerlukan khidmat aku untuk mengisi borang..aku ok je..free of charge..tak mahu eh nak buat duit atas kesempitan orang.Sesekali kena juga buat khidmat masyarakat.Tak lama lagi,bila mula je musim sekolah..haha..lagi ler banyak borang yang akan kena isi..layan borang je lah..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. ish3….mcm2 …

  2. cuuu…tolong isi borang untuk nenek ni cuuu…uhuk huk uhkkkk

  3. Sampai ada nak gaduh pasal BR1M je. =,=

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *