Breaking News
Home » Uncategorized » Bonus Untuk Penjawat Awam Dan Pesara

Bonus Untuk Penjawat Awam Dan Pesara

Bonus?? haha macam best je..pertengahan bulan ni penjawat awam dan pesara akan menerima bonus masing-masing.Harap bonus ni dapatlah meringankan beban penjawat awam dan pesara kerajaan dan membantu mereka membuat persediaan menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada penjawat awam dan bayaran khas sebanyak RM500 kepada pesara kerajaan.Pemberian bonus dan bayaran khas itu akan membabitkan 1.27 juta penjawat awam Persekutuan dan 590,000 pesara kerajaan dengan anggaran perbelanjaan sebanyak RM2 bilion.

“Ini menunjukkan bahawa kerajaan sentiasa prihatin dan sangat menitikberatkan kebajian penjawat awam dan pesara kerajaan. Pemberian ini juga satu penghargaan kerajaan kepada seluruh penjawat awam.Agak agaknya aku dapat tak eh pertengahan bulan ni..dapat ke tak ni..lalalalala.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

3 comments

  1. bagus la mcm ni..bru la tk pening sgt raya ni..kih kih..

    tp kompius.btul ke setngh buln gaji..atau semua dpt 500….tp klau btul nk bg setengh gaji alhamdulilah..

  2. untunglah, pihak kerajaan prihatin jugak 🙂

  3. syukur…dapat juga orang gomen bonus utk raya ni…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *