Breaking News
Home » Santai » Boleh Pun , Belum Cuba Belum Tahu

Boleh Pun , Belum Cuba Belum Tahu

Belum cuba belum tahukan..dah cuba barulah tahu..huhu.Kalau nak seribu daya tak nak seribu dalih.Tapi kalau hanya cakap nak je tanpa usaha tak jadi juga.Tapi kalau belum berjuang dah mengaku kalah,itu lagi teruk..boleh kira macam pengecut..tak gitu.
Macam ni haa..skuad Piala Thomas Malaysia akhirnya berjaya juga melangkah ke pusingan akhir Piala Thomas setelah berjaya layak ke peringkat separuh akhir pusingan kelayakan.Dalam saingan suku akhir Malaysia menewaskan India 3-0.Dalam saingan separuh akhir nanti Malaysia akan bertemu Jepun.
Masih aku ingat lagi masa pusingan kelayakan belum bermula kecoh kata skuad ini tiada harapan.Yang berkata tu bukan orang biasa tapi mereka yang terlibat secara langsung dalam pengurusan badminton negara.Tapi bila dah berjaya ni,mesti ramai pula yang tampil kedepan nak kata yang mereka sudah jangkalah,yang itu usaha merekalah…kui kui..kalau kalah..semua nyorok belakang..
Seperti entri aku sebelum bermula kejohanan kelayakan dimana aku yakin Malaysia Boleh..!! itu baru penyokong sejati..haha..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. diorang saje je ckap mcm tu sblum ni sbb kalo betul2 kalah x malu mana..haahah..

  2. Azhafizah[フィザ]

    betul tu..belum cuba belum tahu kan.ape ape pun cukupkan stamina dan mental dgn keyakinan..nanti kalau skuad bersatu dengan keyakinan,mane tahu ade rezeki menang.

  3. usaha tangga kejayaan kan? tanpa usaha takde lah kejayaan 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *