Home » Uncategorized » Boboi Boy | Terbaiklah

Boboi Boy | Terbaiklah

Ini bukan sebab nak cakap aku ni peminat kartun tapi kalau memang ianya buatan tempatan..pehh memang aku rasa bangga.Lagi pun kualiti bukan cikai2 tu.Cerita animasi keluaran Animonsta.Nampaknya Upin Ipin dah ada saingan.Sebenarnya aku tak sengaja tertengok cerita ni kat tv tempohari..boleh layan gak eh..haha..5 bintang aku bagi.

Semoga dunia animasi 3D Malaysia akan terus berkembang..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

9 comments

  1. hahaha..baru layan ke?? nasib baik sempat jumpa..

  2. dah lama x layan kartun. takde mood nak tengok.. huhu

  3. boboi memang best..kartun comel.. malaysia dah pandai wat kartun comel.. tapi kan best kalo usop sontorian masih diteruskan..heheh

  4. rara pinkmafia

    heheheheh kantoi.minta katun.bobo boiiii.hehehe

  5. bagus tu bagus jugak.. tapi kesan kat budak2 tu… boleh akibatkan akidah gak tu.. bukan mende main

  6. “ohh keluaran tempatan ker..akak ingat kartun luar alih bahasa kita…”

  7. S..U..D..@..I..S

    haha upin dan ipin dh ada saingan..
    pasni sapa hebat dan cepat dia amik tempat

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *