Breaking News
Home » Uncategorized » Blog Aku Blog Rojak

Blog Aku Blog Rojak

Salam..Blog aku Blog rojak sebab semuanya masuk muat je kat n3..haha..( ada ke yang suka blog cam ni…) bukan apa takut nanti aku jadi syok sendiri je..hahaha..
Sebab aku memang tak boleh tumpu pada satu genre..haha!!Tapi terima kasih kepada rakan2 yang sudi komen komen kat n3 aku terutama dalam n3 hari ini dalam sejarah..manalah tahu tak kot ada yang tak minat dengan sejarah..huhu..!! Bukan apa n3 HIDS tu aku buat untuk kongsi sejarah negara mengikut hari..supaya dapat kita berkongsi ilmu bersama..!! sebab aku memang minat sejarah..!! N3 hari ini dalam sejarah memang aku dapat kebenaran dari Arkib Negara Malaysia untuk perkongsian dalam situasi menang menang..!! Thaks Arkib Negara..!

Oklah..n3 ringkas sebelum berangkat untuk operasi memancing di Tasik Londa Naga..Seri Menanti..!!

Rojak pun rojak lah janji sedap..!! haha

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. Banyak genre la bagus, macam-macam boleh orang tau. Info sejarah tu saya suka.

    Selamat memancing dan menenangkan fikiran..nak tunggu entry pasal memancing tu nanti.

  2. (perut berbunyi.)

  3. belog saya pun rojak
    heheheh tapi rojak sedap
    jadi….belog rojak pun best lah nak baca
    heheheh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *