Breaking News
Home » Uncategorized » BlackOut | Memang Potong Stim Laaa

BlackOut | Memang Potong Stim Laaa

Assalammualaikum buat semua sahabat pelayar dunia maya.Pejam celik pejam celik dah hari jumaat.Cepat betul masa berlalu.Sesungguhnya kalau kita sia siakan masa yang ada sememangnya kita dalam golongan yang rugi.Jadi isilah masa dengan apa yang patut dan berfaedah untuk dunia dan akhirat.

Oklah..berbalik kepada tajuk asal..hehe..malam tadi memang tengah semangat menonton siaran langsung bolasepak antara Malaysia dan Lebanon @ Lubnan..bila dah score 2 gol separuh masa pertama..lagi ler terlebih excited nak tengok separuh masa kedua..lagi pun permainan agak menarik malam tadi.

Macam biasalah kan..kita hanya merancang tuhan yang menentukan..lepas pengadil tiup je wisel separuh masa kedua..terus gelap gelita..Blackout..adoii laa..punya ler tension..nak sedapkan hati cakap ” tak per2..kejap je ni “..nah amik kau..lama siot..bila elektrik kembali pulih..ngam2 aku cuma dapat tengok orang tengah salam salam je..haha..!

Tapi tak per..janji Malaysia menang 2-1 keatas lubnan.Taklah rasa terkilan sangat.Tahniah Malaysia..semoga lepas ni tingkatkan lagi prestasi kerana lawan di peringkat kumpulan nanti bukan calang calang..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

3 comments

  1. adeh..dan2 nak blackout time saat2 penting an…ehehee

  2. lampu xleh on, bleh pakai lilin.

    TV takleh on, mungkin boleh bakar TV kot.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *