Breaking News
Home » Uncategorized » Bila Peminat Cerita Indon Kena Beri Laluan | Kuasa Majoriti

Bila Peminat Cerita Indon Kena Beri Laluan | Kuasa Majoriti

Fuhh selamat hujung minggu semua..semalam memang tak menulis cerita merapu kat sini.Sebab memberi laluan kepada siaran langsung atau pun cerita bolasepak..haha..biasalah kena ambil peluang selagi mampu bersaing..dapat juga sikit unik visitor..hari ini cerita bola mungkin kurang sikit kot di blog2 rakan-rakan..Tapi esok pasti akan hangat semula kerana esok akan berlangsung perlawanan akhir bolasepak sukan Sea Malaysia bertemu Indonesia..
Inilah kuasa bolasepak kan.Mungkin ramai yang tak suka baca bab sukan ni tapi sekali sekala tak per eh..haha.Tapi bagus juga kalau ada siaran langsung ni..semua akan berkumpul dengan satu suara majoriti..kah kah..kat rumah ni peminat sinetron dan cerita Indon yang disiarkan petang-petang tu terpaksa mengalah dengan suara majoriti.Maaf ya kaum-kaum ibu dan wanita yang kaki cerita Indon eh..terpaksalah juga mereka tonton bola..kalau dah semua kata nak tengok bola..bukan selalukan..untuk pasukan Malaysia gak..
Kuasa majoriti ? kuasa mutlak..berbalik kepada umum..kalau kita bersatu dalam menegakkan sesuatu..bersatu suara dalam memperjuangkan sesuatu..pasti kita akan berjaya.Elakkan perpecahan kerana kalau kita berpecah kita jadi lemah..bersatu kita teguh bercerai kita kahwin lagi roboh.Mari-mari kita bersatu..satu arah ,satu tujuan,satu suara..apa kes nak gaduh gaduh..orang tengok pun bikin malu saja..jadilah bangsa yang dihormati..

Check Also

Siaran langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017

Jadual Siaran Langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017

Siaran Langsung Piala Malaysia 18 Julai 2017. Sainga TM Piala Malaysia kembali lagi dengan lapan …

7 comments

  1. Betul..suara majoriti juga yg menang, kesianlah dorang tertinggal satu episod cerita indon tu haha..

  2. kpah tak minat cerita indon..suami pulak tak minat nak tgk bola..( bila tak de geng)..

  3. malaysia terbaik…

  4. macam mak aku..kalau mengadap cerita indon dari pkul 2-7 malam..jgn harapla aku nak tgk tv!

  5. harap2 malaysia masih boleh!..:)

  6. akak x minat cite indong..huhu..tah apa2 je..jangankan kata citen indong,cite melayu pun akak jarang sgt tgok..suka tgok blog je..hahahaahahha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *