Breaking News
Home » Santai » Bila Orang Rumah Dah Mula Bertanya

Bila Orang Rumah Dah Mula Bertanya

” bang bila boleh dapat check iklan tu “
” dah berapa dah duit kan iklan blog tu “

Oh.. sekarang orang rumah aku dah pandai tanya dah pasal iklan kat blog.Macam nak sesuatu je..opss tak baik bersangka bukan-bukan eh..tapi ok lah eh, dia dah mula nak ambil tahu pasal blog aku ni..Semua tu boleh buat aku semakin bersemangat untuk terus blogging walaupun masa untuk aku untuk menulis blog semakin terhad..

Kalau mula-mula dulu ..

” boleh percaya ke dengan iklan tu “
” tak penat ke balik kerja ngadap laptop “

Namun sejak aku dah cashout banyak kali duit iklan dia dah mula nak ambil tahu eh..apa-apa pun terima kasih..sebab aku percaya.. tulang belakang kejayaan seorang suami tu adalah semangat yang diberi oleh isteri..kah kah kah..

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

3 comments

  1. wah..untunglah…lumayan..hasil lebih,,duit pun lebih.. ^_^

  2. Wahhh! untungnya ada org support..

  3. hehe..sama lah..asal nak beli barang dapur mesti tanya dah masuk ke?..hahaha….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *