Home » Santai » Biar Susah Dahulu

Biar Susah Dahulu


Dalam kita menjalankan tugas seharian pasti kita nak yang sempurna.Walaupun kita terkejar kejar dan main lumba lari dengan masa tapi kualiti setiap kerja itu perlu di utamakan.Biar sesukar mana pun kalau dah itu memang tugas kita perlu juga di uruskan sebaiknya.

Sebaiknya biarlah dimulakan dengan langkah pertama yang penting dengan nama Allah..Biarlah ikut langkah demi langkah.Jangan nak pintas pintas nanti tercicir sana ,cacat sini nanti hasilnya buruk woo..sapa yang susah..sendiri jugalah kan.

Bak kata pepatah melayu ” Berakit rakit ke hulu,berenang renang ke tepian, bersakit sakit dahulu,bersenang senang kemudian “.Biar susah dulu tapi akhirnya kita senang.Tak payah nak ulang2 kerja yang sama jika percubaan pertama gagal.

Semoga terus sukses dalam semua urusan..terbaik buat semua..
Nak minum petang dulu ..jom layan Teh O dan karipap panas..zasss

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

13 comments

  1. buat ape2 jgn separuh jalan..selesaikan juga..kan?

    hottest entry di blog khalis :
    Pasar cari isteri yang wujud

  2. jom!

    lapaq nih,

  3. bukan senang nak senang..walau susah kalo sabar dan tekun akan selesai juga. terliurr la pulak karipap!

  4. @mykhalis A sampai Z kena penuh baru cukup..

  5. @nub Jom laa..tapi maaf laa ye dah abis..aku dah pukui

  6. @whitecappuccino karipap dah abis laa cikgu tinggal baki yg orang order je..

  7. setuju dengan anda. kualiti sangat penting dalam melakukan sesuatu perkara

  8. Efipurpleshine

    betul3….law nk wat ssuatu tamau tgguh2 kew pew…biar kter ssh dulu,mne taw 1 ary kter akn snang plak…

  9. tapi kadang2 apa yg kita buat tu terpaksa ulang semula… tapi jangan pernah mengalah.. 🙂

  10. yeap buat kerja berniatkan kerana Allah . insyaallah kerja kita jadi mudah 🙂

  11. Mmg pepatah org dulu2 berdasarkan pglmn masing

  12. setuju.. apa yg penting ialah kesungguhan..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *