Breaking News
Home » Santai » Biar Santai Janji Sampai

Biar Santai Janji Sampai

Assalammualaikum..agak terlewat sikit nak update.Bulan puasa ini minda agak slow sikit..( tapi jangan jadikan alasan bulan puasa menghalang produktiviti kita) kira ayat kritik diri sendiri..hehe.kira boleh jadi motivasi diri sendiri juga untuk terus menulis..tapi sekarang kira istilah menaip sebab pakai keyboard.

Biar santai asal sampai..apa kes tu? lebih kurang macam biar lambat asal selamat kot..haha.Senang cerita;ah,masing masing ada cara penulisan sendiri.Ada yang serius,ada yang lawak,ada yang marah2 dan macam-macam lagi.Bagi aku semua itu hak masing-masing.Aku aku lak semuanya ada dari serius sampai ler kepenulisan secara poyo aku belasah je.Janji apa yang aku nak sampaikan tu orang leh terima dan faham.

Kekadang kalau kita tulis panjang-panjang pun orang tak faham apa yang kita tulis pun tak berbaloi juga..silap-silap orang baca separuh je..kalau langsung tak baca lagi haru..kalau baca tapi tak faham..ermm tak dapek den nolong eh tu doh.Tapi ada juga yang menulis panjang tapi menarik.Ada ler beberapa blogger yang terbaik dalam menulis panjang-panjang ni..suka aku baca..memang terbaik.

Apa apa pun penulisan anda cara anda..panjang ke..pendek ke..kalau benda tu menarik..mesti orang berebut nak baca sampai hang blog…haha..selamat berblogging dan berpuasa..Semua blogger atau blog yang wujud di dunia maya ini adalah yang terbaik dan hebat..Inilah namanya entri poyo…haha..saya baru belajar blogging..salah silap harap ada tunjuk ajar.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

9 comments

  1. yeahh penulisan itu identiti 😀

  2. tunggu ari bantai yo ni.. nak poe boli daging.. kih kih kih

  3. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    aku pon masih belajar dalam dunia penulisan blog ne.. sape2 yang otai tu, sudikan lah diri ko orang jd sifu aku yerk 🙂

  4. benda menarik itu interesting. hahahaha

  5. betul tu… penulisan tu kena sampai pada kefahaman org ramai.. hukhuk.. tapi saya memang suka tulis panjang..:)

  6. kalo panjang tapi menarek tak pe! =)

  7. kdg2 jat menulis syok sndiri.hahaha.gelak x kisah.

  8. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    biar lah entri panjang ke pendek asal best memang semangat jep bace 🙂

  9. pendek ke panjang,aku baca je..janji ada unsur2 humor..kalau serius gila gaban,sah aku komen pun serius gak hahaha…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *