Breaking News
Home » Uncategorized » Biar Ada Fakta Jangan Main Hentam Je

Biar Ada Fakta Jangan Main Hentam Je

Salam semua rakan blogger dan pembaca semua.
Rambut sama hitam tapi hati lain lain..memang dalam banyak perkara pasti akan ada pro dan kontra..pasti akan ada watak yang berlawanan..memang sukar nak dapat semua akan setuju dan semua tidak akan setuju..memang pro dan kontra ini banyak kebaikkannya..tapi kalau setakat cakap kosong berlandaskan dengar2 tanpa fakta2 itu emosi semata mata..Bukan apa tanpa fakta kita umpama cakap syok sendiri.

Jadi sebelum kita setuju mahu pun menentang sediakan selidik dulu apa yang kita hendak suarakan..tak tahu bertanya pada yang lebih ahli..jangan main hentam je ikut suka..Jangan kerana hendak menegakkan benang yang basah sanggup keringkan dengan api emosi..Hingga tempat tumpah darah sendiri di hina..Orang yang pernah membantu masa susah di kutuk gila2 punya..biasalah dah senangkan.. tapi kesenangan itu atas usaha siapa..mereka2 itu kan..!! Fikir2lah..kalau ada antara anda2 yg terbaca..sedar2lah..

[Khas Buat Mereka2 yang di SANA yang dah lupa siapa dan dari mana asalnya..!!]

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. adat manusia…mcm tu laaa…nak nak plak kalu dah berada di atas….

  2. Hmmmm tak faham apa yang dimaksudkan..jadi tak berani komen.

  3. jangan lah mudah lupa dan menghina tempat tumpah darah sendiri..janganlah jadi kacang lupakan kulit.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *