Breaking News
Home » Motivasi » Betul Ke Apa Yang Aku Buat Ni ? Cuba Tanya Pada Diri Sendiri

Betul Ke Apa Yang Aku Buat Ni ? Cuba Tanya Pada Diri Sendiri

Fitnah sana sini..tipu,bohong dan kencing kuat.Adakah sengaja nak cari sensasi atas populariti individu atau pun memang perangai suka main-main hal yang tak sepatutnya dibuat main-main.Mula bikin cerita orang ni,lepas sejuk kasi panas lagi dengan orang ni pula..huhu.
Sampai bab hal kematian pun sanggup dijaja sesuka hati.Susah juga kalau guna laman sosial ikut sesuka hati.Twitter antara aplikasi laman sosial yang bikin panas sekarang ni.Mula-mula tentang kematian seniwati Azean Irdawaty dan yang terkini tentang kematian penyanyi Dafi.Esok,lusa tulat dan seterusnya siapa pula yang akan diumumkan kematian palsu mereka..

Apa nak jadi…fikir-fikir kocak-kocak sikit lubuk hati..tanya diri..” betul ke apa yang aku buat ni? “

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. sedang berburuk sangka pun Allah SWT tak suka inikan pula fitnah.

    barang dijauhkan kita dari perbuatan syaitan neh.

    ingatan utk kakCT juga.

  2. tu la kan..kene tanya diri sendiri dulu..betul ke apa aku buat ni?kang tak pasal2 timbul kes lain pulak..bak kata orang.jangan cari pasal..

  3. betul la…kalau ahli keluarga depa baca mesti depa susah hati.fikir2 la sama perasaan orang..

  4. “teknologi yg terlampau canggih ni kdgkala byk yg menyusahkan…melalaikan,mengarut…”

  5. silap hb kena tahan bru tau penyebar tu..

  6. tula.. semuanya nk sensasi je skang.. payah dah nk pecaya.. HUHU

  7. takleh nak percaya sgt…huhuhu auta je lebih…bila semakin canggih..penyalahgunaan semakin meningkat!

  8. kuasa laman sosial. cmtulahhh. sebar fitnah. sekali klik je. habis sume

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *