Menu Tutup

Best Sangatkah Blog Ini ?

Satu soalan ayang sering bermain diminda..kalau bermain dimata tu orang yang angau..haha.Soalannya..best sangatkah blog ini? (maaf guna bahasa campuran)..akhir-akhir ini selalu aku baca di shoutbox mahu pun di komen..sebahagian darinya..

“blog yang menarik banyak info..saya akan datang lagi”
“sebab blog ini best aku terus follow”
“blog ini banyak info..aku suka”
“blog yang hebat..banyak informasi”

Perhh..melangit-langit pujian korang eh..kalau aku jatuh memang terbenam tujuh petala bumi aku ni..serius ke kata-kata korang..ikhlaskah atau ada agenda sebalik tabir.Opss..tapi bagi aku yang menulis ni pula..rasa blog ni belum sampai tahap untuk dipuji..tapi kalau untuk dicintai tu dah dah boleh kot..haha..entri aku masih yang biasa-biasa..tiada yang sensasi…tak sehebat mereka yang sepatutnya anda puji..

Cuma aku akan cuba membuat entri se ori yang boleh..entri ikhlas yang lahir dari otak dan jiwa aku…kalau sesekali aku tersasar buat entri luar dari niche blog ni..maafkanlah ye..SEO katanya..kah kah..

Sisipan Bawah : Sila jangan muntah eh..kalau anda rasa entri ini umpama masuk bakul angkat diri sendiri..haha..aku hanya manusia biasa..

15 Comments

  1. josrevalution

    haha..kalo yg kat shout tu dah kompon memang x iklan beri pujian..sbb diorang nak supaya kita mesti ke blog diorang juga..so..jgn silap ok..bkn skali 2 jmpa tabiat org camni..kalo nak puji biar lah iklas ok..huhu..adakah time blogwalking setiap shout dia ada teks yg serupa?..hahaha..sah x iklas org ni..yelah camna pulak dia tahu yg blog ko tu baik,best,good info n mcm lg sdngkan dia bertapak di blog ko x sampai seminit pun..huhu…adei..tu lah dikatakan BW!..relax ye kiz..

  2. Khairil

    org akan puji walaupun kita tak tahu dia tu ikhlas ke atau tak ikhlas… sekurang2nya kita saja yang tahu tahap mana blog kita…

  3. Syuxer

    hanya kita je tau camner tahap blog kita hehe..orang bagi pujian kat shoutbox tuh kadang2 ada yang main tulis je..hehe

    apapun kalau bro tanya kat aku..aku secara jujur blog ini mampu ke hadapan suatu hari nanti andai konsisten menjaga ia..:)..yang penting berblogging dari hati yang ikhlas..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *