Breaking News
Home » Uncategorized » Bersilat Tapi Langkah Sumbang

Bersilat Tapi Langkah Sumbang

Kalau setakat tembak menembak ni dia lah yang hebat..sharpshooter katanya..itu sendiri nampak..yang orang lain nampak..ermm rasa-rasa yang ditembak tu patah balik kat dia..umpama meludah kelangit..air liur jatuh ke muka sendiri..tapi kalau beringat dari awal sebelum meludah seperti pakai helmet full face,leh selamat lagi kot..air muka yang jatuh pun leh tadah dengan helmet tu..

Umpama lagak satria,buka langkah mengatur pencak..habis musuh diasak..namun sumbang langkah tersadung kaki tersungkur juga..lawan yang menanti hanya buka gelak..tak perlu berpencak untuk berlagak.Indahkan langkah sebelum mengasak..biar takut bertukar hormat..biar yang ditegak dapat dipacak..biar yang dibukti akan bersaksi..

Sisipan Bawah : Hang Jebat menderhaka bertikam 7 hari 7 malam kerana prinsip..dan kamu..kamu..kamu..kamu yang bertikam lidah untuk apa? siapa kamu tu?…apa yang aku merepek ni kah kah kah.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

5 comments

  1. wah nape ni bro?sampai cenggitu sekali?

  2. ini entri umum..jangan ler salah sangka..kah kah kah..yang tersurat tak semestinya tersirat

  3. hurm… betul dan setuju..

  4. sape sape?sape yg bertikam lidah?ce cite ce cite,hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *