Menu Tutup

BERSIH Punya Hal Kau Adik Beradik Gaduh Kat FB | Apa Kes?

Sambil sambil menung menung tengok anak-anak buah kerja ini saja nak kongsi cerita ni.Pasal bersih tu lah.Tapi aku bukan nak cerita tentang perhimpunan atau nak letak gambar2 bagai.Cuma semalam aku tengok FB kawan aku ni.Errmm..leh gaduh2 lah pula.

Si Abang buka cerita pasal bersih..abg ni tak sokong bersih.Tapi Si Adik pula sokong bersih..bermula ler episod bahas berbahas.Kadang kadang timbul gak ayat yang tak berapa molek.Abang kutuk adik..adik maki abang.Lepas tu adik yang ketiga pun turut sama tumpang sekaki kutuk si Abang.3 Beradik gaduh2 pasal BERSIH.Hati pun copot.

Tapi paling yang tak best tu ada pula orang luar yang turut sama jadi batu api.Adoii laa.Ini baru kat FB..kalau depan depan confirm bertumbuk ni.Malu lah wehh..apa pun tak boleh..!!

11 Comments

  1. daunhijau

    haha.. yg adik bradik tu la xprofesional..xpatot gadoh kt fb..bkn sal bersih je, pasal ape2 saje pn.. fb kan sgt umum n xde privacy,.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *