Breaking News
Home » Berita (page 104)

Berita

Harian Metro : 13/2/2011 Teman Suka Suka

Tak mahu bercinta?? tak mahu kahwin?? tapi kalau nak jadi teman asmara boleh lah..Lain macam je ni..lelaki mata keranjang suka ni..huhu!! kata orang biar buta mata jangan buta hati.. Kerana serik berumah tangga seorang wanita memilih gaya hidup bebas dengan menjadikan lelaki yang juga tidak mempunyai komitmen menjadi teman hidup hanya untuk memenuhi tuntutan batinnya..bercinta berkahwin tolak tepi.. Mereka ini …

Read More »

Harian Metro : 11/2/2011 Ritual Serah Tubuh

Serah tubuh pada ketua ajaran sesat..!! Ini di lakukan dalam salah satu upacara yang dinamakan upacara penyerahan..!! ermm macam ni pun ada..nama pun ajaran sesat..memang sesat pun.Perkara ini dinyatakan oleh seorang bekas pengikut jaran sesat yang bergerak aktif sekitar Selangor dan Perak. dia meninggalkan kumpulan ajaran sesat berkenaan selepas mendapati terlalu banyak penyelewengan dan amalan bertentangan ajaran Islam diajarkan ketuanya …

Read More »

Harian Metro : 7/2/2011 Anak Saksi Maksiat Ibu

Seorang wanita di tangkap ketika sedang asyik berasmara dengan kekasih gelapnya oleh suaminya sendiri tapi apa yang lebih mengaibkan perakara itu turut di saksikan oleh anaknya yang berumur 18 tahun yang turut serta dalam serbuan itu..apa dah jadi ni?? Jadi kenapakah perkara ini terjadi? dimana silapnya..?? selama ini orang sering memperkatakan keruntuhan moral di kalangan remaja..tapi adakah disini bermulanya?? Mungkin …

Read More »

Harian Metro : 5/2/2011 Jejak Songsang FaceBook

” Jejak Songsang Facebook ” macam tu lah bunyi tajuk Metro hari ni!! Jejak siapakah yang songsang? kenapa boleh songsang? macam macamlah eh.. alkisahnya – Pertemuan semula dengan kekasih lama yang dijejak melalui laman sosial facebook menyebabkan seorang isteri hilang pedoman apabila lari meninggalkan suaminya untuk tinggal bersekedudukan dengan bekas teman lelakinya itu..dia turut minta cerai tu dengan si suami …

Read More »

Harian Metro : 3/2/2011 Rezeki Mat Karpet

Disebabkan Emak tak bayar hutang ansuran karpet selama 2 tahun berturut turut anak pula kena kahwin dengan lelaki yang jual karpet tu.macam macam laa eh..tapi pelik gak kenapa tak emaknya je yang kawin..huhu..!! Hutang cuma RM3000 je….anak yang tergadai..kalau kawin bertanggungjawab tak per laa..6 bulan kawin manis sudah habis mat pakistan pun cabut lari..haha..!! adoi laaa..berbaloi ke cam tu?? vroommm..rempit …

Read More »

Harian Metro Preview: Koma Di Humban Bapa

Salam semua..Bukan sengaja suka2 aku nak preview Hmetro punya cerita ni..tapi aku sebagai seorang bapa terasa betapa bodohnya menjadi seorang bapa yang sedemikian..adoi dah hilang akal apa eh..terasa teremosi pula aku baca berita ni.. Anak kecil ni kini terlantar di ICU gara gara di campak oleh bapa kandung yang berang semata mata anak itu sering menangis..adoi..dah memang budak kecil..cam tu …

Read More »