Breaking News
Home » Berita (page 104)

Berita

Harian Metro : 5/2/2011 Jejak Songsang FaceBook

” Jejak Songsang Facebook ” macam tu lah bunyi tajuk Metro hari ni!! Jejak siapakah yang songsang? kenapa boleh songsang? macam macamlah eh.. alkisahnya – Pertemuan semula dengan kekasih lama yang dijejak melalui laman sosial facebook menyebabkan seorang isteri hilang pedoman apabila lari meninggalkan suaminya untuk tinggal bersekedudukan dengan bekas teman lelakinya itu..dia turut minta cerai tu dengan si suami …

Read More »

Harian Metro : 3/2/2011 Rezeki Mat Karpet

Disebabkan Emak tak bayar hutang ansuran karpet selama 2 tahun berturut turut anak pula kena kahwin dengan lelaki yang jual karpet tu.macam macam laa eh..tapi pelik gak kenapa tak emaknya je yang kawin..huhu..!! Hutang cuma RM3000 je….anak yang tergadai..kalau kawin bertanggungjawab tak per laa..6 bulan kawin manis sudah habis mat pakistan pun cabut lari..haha..!! adoi laaa..berbaloi ke cam tu?? vroommm..rempit …

Read More »

Harian Metro Preview: Koma Di Humban Bapa

Salam semua..Bukan sengaja suka2 aku nak preview Hmetro punya cerita ni..tapi aku sebagai seorang bapa terasa betapa bodohnya menjadi seorang bapa yang sedemikian..adoi dah hilang akal apa eh..terasa teremosi pula aku baca berita ni.. Anak kecil ni kini terlantar di ICU gara gara di campak oleh bapa kandung yang berang semata mata anak itu sering menangis..adoi..dah memang budak kecil..cam tu …

Read More »

Santau Katak Inilah Dunia

Salam semua..ni preview dari Harian Metro hari ni….5 anggota polis terkena santau puru. Mereka mendakwa diserang secara mistik oleh dalang sindiket mencuri motosikal..macam mana tu ehh..!! Salah seorang dari mereka diserang dengan santau katak puru yang mana menyebabkan perut mereka buncit dan keras seolah olah berisi pasir..macam macam dunia sekarang…!! Apakah sebab manusia tergamak sebegini rupa..awas..kita yang biasa2 ni pun …

Read More »

PREVIEW AKHBAR : Apa Kes Daaa..!!!

Salam kepada semua blogger!! Saja nak preview sket cerita kat akhbar harian metro hari ni…ni kes tah apa apa tah ni..adoi kepala pun pening macam ni…HAKIM SYARIAH DI CEKUP KHALWAT.. seorang hakim mahkamah tinggi syariah di tangkap khawat oleh penguatkuasa agama kerana di syaki bersekedudukan dengan seorang wanita di kuarters kerajaan..kira2 2 pagi ahad lalu.Kes akan di sebut di mahkamah …

Read More »