Breaking News
Home » Uncategorized » Berapa Laju Anda Boleh Menaip | Cara Check Kelajuan Menaip

Berapa Laju Anda Boleh Menaip | Cara Check Kelajuan Menaip

Ini result aku..sesaja cuba..perkataan english.

Hari-hari anda tekan keyboard.Buat entru,facebook,chat dan masa berkerja.Berapa kelajuan anda boleh menaip dalam seminit.Anda tahu tak? Kat atas tu adalah keputusan aku menaip dalam bahasa english..agak slow sikit di situ.Tapi kalau dalam bahasa Malaysia mesti laju punya.haha.

Kalau anda nak mencuba boleh ke http://speedtest.10-fast-fingers.com/.Dimana anda boleh cuba menaip dalam berbagai jenis bahasa.Bahasa Malaysia pun ada.Jadi jom cuba dan tengok selaju mana anda menaip..yang penting tengok berapa banyak kali salah taip perkataan…Selamat mencuba.

Check Also

najib letak jawatan

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN. Akhirnya setelah banyak desakan dari kalangan dalam …

5 comments

  1. wah lajunya kiz menaipni..hehe..jap nak test power pulak..huu

  2. wahh//best2..baru thu ada link die..terima kasih kiz..bagi link..nak test sekarang..lah..

  3. compom jijah lambat..nak taip pon guna 1 tangan..1/1 taip..emm..hahaha

  4. aku taip slow jep =_= .. newbie baru nak menaip šŸ˜›

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *