Menu Tutup

Berapa Banyak Palsu Daaa .. !!!

Palsu ke Tulen Ni..

Palsu ke Tulen?? adeh macam macam yang palsu sekarang ni..Kalau nak senaraikan yang palsu macam macam ada..tapi ada gak barang palsu yang memang boleh di guna..cuma atas dasar nama je palsu.Tapi macam mana pula yang tak sepatutnya di palsukan kena palsu..berapa banyak palsu daa…!!

Macam rambut palsu..gigi palsu ..misai palsu memang patut gunakan..biasanya orang yang nak bajet macho dan comey nak pakai ni.Bagi yang tak cukup sifat macam OKU pun ada yang pakai tangan atau kaki palsu..itu memang sepatutnyalah..memang ada palsu yang berguna dan ada yang tak berguna..haa kes terbaru ni..ada yang pakai telur palsu..( opss bukan pakai..jual dan makan) kalau pakai nanti korang cakap lain lak..

Apa kes pulak telur di palsukan..dah momopause ke ayam ayam tu semua..sampai telur ayam pun nak di palsukan..kalau kene sebijik kat dahi baru timbul telur palsu kat dahi tu..

Kalau ayam yang ni aku percayalah tak keluar telur..tapi dalam ayam ni duit palsu boleh simpan kot..

Jadi cukup cukuplah memalsukan benda benda yang tulen ni..banyak sangat dah yang palsu direka..lelaki dan perempuan palsu pun dah ada..huhu.. ok gerak dulu..!!

8 Comments

  1. shezwan

    tu lah.. aku tengok berita tadi pun terkejut.. kreatif betul dorang ni sekarang.. tapi yang sure gambar gigi kat atas ni memang bahaya kalau tunjuk kat..err.. haha..XD

  2. A y e s h a Ramlee

    semua nak palsu.. cer tanye, kalau pasu ok tak… suka entry ni, tsenyum ayesha pagi2 nie.. bagus… teruskan buat aayesha tersenyum ye :p

  3. sayanakhiburan

    takpe gi kalau telur palsu… kalau paksu palsu? kalau pasu palsu? kalau susu palsu? eh? pe aku ngarot ni… hahaha….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *