Breaking News
Home » Santai » Berang Duit Raya RM1 .. Biar Betul?

Berang Duit Raya RM1 .. Biar Betul?

Gara-gara tidak berpuas hati enam cucunya hanya mendapat duit raya RM1 daripada ibunya, seorang warga emas berusia 60 tahun gagal mengawal diri apabila menyerang dua adik perempuannya dengan merosakkan harta benda serta menghamburkan kata-kata kesat berbaur ugutan dalam kejadian Jumaat lalu.Difahamkan kejadian berlaku selepas lelaki terbabit yang berlainan bapa dengan mangsa naik berang apabila enam cucunya hanya memperoleh duit raya RM1 daripada ibunya berusia 84 tahun sebelum menuduh kononnya dua adiknya itu mengawal duit ibunya yang sudah uzur. – Petikan Harian Metro.

lalala..kekadang kalau dah ada sifat buruk sangka ni,macam-macam leh jadi.Kerana duit yang tak seberapa pun leh jadi perang adik beradik..eh buanglah sifat yang berfaedah tu..tapi kan inilah secebis kisah dalam kehidupan manusia yang nampak tak logik tapi ada berlaku..

Check Also

kau aku kita raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya

Sinopsis Kau Aku Kita Raya. Pasti ramai yang masih ingat akan drama Kau Aku Kita …

7 comments

  1. org ni memang jenis yg x pandai bersyukur…

  2. apa kejadahnya…
    duit jgk tu rm1 ..adei

  3. pelik2 la.. dapat 50 sen pun da ok apa..

  4. eh singgit boleh beli air tau

  5. walaupun RM1…kalau niat ihklas, besar pahalanya!

  6. LOL cepat emo pulak org tua ni. hehehe

  7. hmmmm penangan duit raya bole jadi gaduh pulak dah…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *