Breaking News
Home » Uncategorized » Benda Dah Terjadi.. Salah Diri Sendiri

Benda Dah Terjadi.. Salah Diri Sendiri

Isnin kembali..isnin yang busy..tak per jalani kehidupan seadanya.Jaga diri hiasi peribadi supaya tak jadi macam seorang selebriti ni yang tengah hangat diperkatakan.Gara-gara gambar..ahaks..gambar yang penuh imaginasi kucupan sensasi..keh keh..

Selebriti ini memohon maaf atas penyebaran gambar yang memang tak sepatutnya tersebar,tapi yang lebih sepatutnya aksi dalam gambar tu tak sepatutnya dibuat..itu yang sepatutnya.Tak per kalau dah mohon maaf secara terbuka tu tak per lah tapi jangan maaf hanya dibibir..tapi lain kali elakkan buat perkara-perkara yang tak sepatutnya..ini yang akan menyebabkan mereka yang sebidang pun terbabit sama.Kerana nila setitik rosak susu sebelanga…atau mungkin semua susu tu pun pun dah rosak kot..tapi tak adil jugakan kepada yang lain yang memang tak terlibat dengan benda-benda yang merepek tu.

Jadi jagalah diri..jangan salahkan orang lain diatas kesalahan sendiri..kalau tak buat..mana mungkin akan tersebar..yang pelik..apa perlunya nak buat benda-benda tu..ada jawapan?

Sisipan bawah : buat baik dibalas baik..buat jahat dibalas jahat..pegang kata-kata tu..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. “no komen”
    “saya tak buat tu..itu bukan saya..mungkin org yg sama mcm muka saya”
    “itu dulu..sebelum saya jadi artis..”
    “biar laaa..kubur masing-masing..”
    “kwn baik saya sendiri yg sebarkan gambar tu..saya tak tahu apa2 pun..”
    “ini hal saya..org lain jgn nak sibuk-sibuk..”

    alasan apa lagi???…

  2. masih tak sedar mungkin,

  3. “errr ye ke..??”
    “errr tak tau lah..”

    artis biasa lah.. kih kih kih

  4. lepas satu, satu.tak habis2 kerenah dorang..tapi tak pernah insaf. Ada jugak yang baik.

  5. setuju! buat baik di balas baik.. buat jahat di balas jahat.=)

  6. setuju! buat baik di balas baik.. buat jahat di balas jahat.=)

  7. setuju! buat baik di balas baik.. buat jahat di balas jahat.=)

  8. ironi betul bila baca entry ini dan dibawahnya ada iklan konsert yang gemilang…

    apapun kpd semua artis , jagalah tatasusila dan tingkah laku anda…

  9. hehe nama pun artis kan.
    yang bukan artis pun sibuk dok tayang gambar hot
    apa pun tak boleh !

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *