Menu Tutup

Benda Dah Terjadi.. Salah Diri Sendiri

Isnin kembali..isnin yang busy..tak per jalani kehidupan seadanya.Jaga diri hiasi peribadi supaya tak jadi macam seorang selebriti ni yang tengah hangat diperkatakan.Gara-gara gambar..ahaks..gambar yang penuh imaginasi kucupan sensasi..keh keh..

Selebriti ini memohon maaf atas penyebaran gambar yang memang tak sepatutnya tersebar,tapi yang lebih sepatutnya aksi dalam gambar tu tak sepatutnya dibuat..itu yang sepatutnya.Tak per kalau dah mohon maaf secara terbuka tu tak per lah tapi jangan maaf hanya dibibir..tapi lain kali elakkan buat perkara-perkara yang tak sepatutnya..ini yang akan menyebabkan mereka yang sebidang pun terbabit sama.Kerana nila setitik rosak susu sebelanga…atau mungkin semua susu tu pun pun dah rosak kot..tapi tak adil jugakan kepada yang lain yang memang tak terlibat dengan benda-benda yang merepek tu.

Jadi jagalah diri..jangan salahkan orang lain diatas kesalahan sendiri..kalau tak buat..mana mungkin akan tersebar..yang pelik..apa perlunya nak buat benda-benda tu..ada jawapan?

Sisipan bawah : buat baik dibalas baik..buat jahat dibalas jahat..pegang kata-kata tu..

9 Comments

  1. kpah k-poh

    “no komen”
    “saya tak buat tu..itu bukan saya..mungkin org yg sama mcm muka saya”
    “itu dulu..sebelum saya jadi artis..”
    “biar laaa..kubur masing-masing..”
    “kwn baik saya sendiri yg sebarkan gambar tu..saya tak tahu apa2 pun..”
    “ini hal saya..org lain jgn nak sibuk-sibuk..”

    alasan apa lagi???…

  2. Khairil

    ironi betul bila baca entry ini dan dibawahnya ada iklan konsert yang gemilang…

    apapun kpd semua artis , jagalah tatasusila dan tingkah laku anda…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *