Home » Uncategorized » Bazar Ramadan | Tengok Apa Yang Ada

Bazar Ramadan | Tengok Apa Yang Ada

Assalammualaikum..macam biasa..dah nak penghujung baru nak update..haha..agak kurang aktif disitu.Namun aku cuba untuk memberi sesuatu.Petang ni nak cuba jalan jalan bazar ramadan lak.Nak tengok apa yang ada.

Sampai sana macam biasa mata meliar tengok makanan yang berbagai bentuk dan rasa.namun belum cukup untuk mengoda aku untuk membeli.Agak cerewet gak aku dengan makanan ni.Bukan citarasa tinggi tapi nak pilih apa yang aku suka je.haha.Ayam golek,sate.ayam percik.kuew teaw,kebab dan macam2 lagi ler.Jadi betapa meriahnya Malaysia dengan makanan.Kalau kita tak bersyukur sesungguhnya kita memang antara insan yang kerugian..

Cuma jalan-jalan je.Tak ada yang menarik hati nampaknya petang ni.Aku cari kuih badak berendam..semua tak ada yang jual.Adehh..kenapakah.Tergamaknya wahai peniaga langsung seorang pun tak jual kuih badak berendam.Bukan besar macam badak pun kuih tu.Jadi yang aku beli hari ini..ayam goreng 2 ketul..tu pun untuk anak je..dengan air teh bunga..esok kita terjah lagi cari kuih badak berendam.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. wah ayam goreng..sedap tuh.. abis berbuka apa hari ini?

  2. cucur badak.. sedap tu.. haha..

  3. hehe, nasib baik onde-onde ada tadi 🙂

  4. murtabak je bro..kih kih kih

  5. kuih badak berendam?pelik nama tuh hehe..ala paw je roti jala bro..heheh

  6. badak da x berendam kot..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *