Breaking News
Home » Uncategorized » Barcelona vs Manchester United | Masa Untuk Kaki Bola

Barcelona vs Manchester United | Masa Untuk Kaki Bola

Assalammualaikum,awal pagi ini akan berlangsung final Liga Juara Juara Eropah diantara 2 kelab elit dan terbaik eropah barcelona dan Manchester United.Perlawananan ini memang di tunggu oleh kaki bola seluruh dunia serta peminat fanatik kelab itu sendiri.

Aku memang gerenti kedai mamak dan warung2 akan riuh rendah pagi ini.Esok hari minggu ramai yang bercuti,memang peluang sangatlah untuk bersengkang mata.Hari ini pun surat khabar bahagian sukan penuh dengan preview tentang perlawanan ini.Rata rata memilih Barcelona sebagai pilihan juara.Sebab dari segi line-up memang Barcelona ada kelebihan.Tapi dari segi berpasukan Manchester juga ada kelebihan tersendiri.Masing2 ada ayam tambatan masing2 sebagai pemusnah,Messi,david villa untuk Barcelona manakala Rooney dan Hernandez di pihak Manchester.Tapi yang menjadi perbualan ialah Lionel Messi,biasalah pemain terbaik dunia.

Aku pilih Manchester menang dengan keputusan 2-1..hehe!! Boleh menang ke? Bola tu bulatkan,apa apa pun leh jadi.Satu lagi,malam ni jangan nak bertaruh pula,tengok sudah jangan nak bertaruh..haha.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

7 comments

  1. eh dah tentu la MU bolehhhhhhhh huhuhu

  2. Bro, walaupun aku tak berapa minat bola tapi aku pilih MU 2-1 pagi ni… go MU!

  3. @Jiejah Gorjes yakin sungguh laa..semangat tu

  4. @whitecappuccino wah cikgu..mentang2lah dah cuti sekolah..layan je..

  5. @Khairil sama sama kita tunggu..aku rasa sengit perlawanan malam ni

  6. Dah terbukti MU bukan lawannya Barca!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *