Home » Santai » Bapa Borek Anak Rintik

Bapa Borek Anak Rintik

Amirul Iman Adha

Salam semua..bapa borek anak rintik adalah peribahasa orang melayu kita..lebih kurang maksudnya apa yang selalu di buat bapanya ..anaknya mesti akan ikut serba sedikit..lebih kureng aa!!

Mari skodeng Amirul aku sorang ni..memang dah mula tunjuk minat nak jadi kaki pancing..baru 3 tahun lebih umurnya..aku tak kisah tu jadi kaki pancing sebab memancing ikan ni satu aktiviti yang sihat bagi orang yang memahamilah..bagi yang tak faham tu macam2 tafsiran mereka pasal kaki pancing ni..janji pancing ikan..jangan pancing ikan bibir merah sudah laa ye..

Tengah leka perati joran puaka di sentap ikan

Baik dok ada..

ikan pertama yang berjaya di pancingnya dalam kerjaya sebagai pemancing..  tercatan sudah sejarah..

Jadi apa yang penting sebagai bapa ..jadilah contoh yang baik kepada anak..sebab anak akan mengikut serba sedikit tingkah laku kita..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. woaa terer ooo.. cayalah si cilik.. hehe

  2. hensem gilaks si kecik nie! haha

  3. @nub kalau anak dah terer ..bapa lagi terer..hahahaha boleh ke cam tu..

  4. ahah.. comel je die mancing.. =P

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *