Home » Santai » Baiknya Hatimu Nazim Md Jan

Baiknya Hatimu Nazim Md Jan

Tetiba je aku rasa bangga bila ada rakan yang sanggup untuk mengeluarkan kos perubatan seekor kucing..apa yang aku baca di wall FB nya 8 hari treatment dah menelan belanja RM400. Dengar cerita kucing beliau ni sakit batu karang atau pun buah pinggang sampai kencing pun dah tak boleh kawal dah. Menitik je sepanjang masa akibat pundi kencing yang belum berapa nak ok selepas jalani treatment. Apa yang lebih mengharukan , dia siap pakaikan lampin pakai buang kat kucing tu untuk elak kencingnya bersepah.. hebat kau ni Nazim Md Jan. Hanya Allah yang dapat membalas baiknya hatimu itu.. 

Sesungguhnya Allah mewajibkan ihsan ke atas setiap sesuatu

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. ada balasan baik buat org baik ..jarang dpt jumpa org mcm ni

  2. faridah nazurah

    baiknya dia.. mana dia beli lampin pakai buang kucing tu? nak beli gak la.. ada sekor kucing sy cirit birit..

  3. Murah rezeki beliau……
    Memang prubatan haiwan ni lagi mahal dri manusia….
    Kucing saya dlu kene seribu lebih sbb eksiden, pastu sekor tu 400++ sebab buang pranakan dia yg msk kuman….
    Demam je pn dh 60, tp tu klinik krajaan……..

  4. Assalamualaikum..

    kucing pun makhluk Allah juga mcm kita.. moga dimurahkan rezeki..

    p/s: pampers tu bayi punya ke? setahu ct, kucing pun ada pampers gak..pernah beli kat daiso..

  5. Alhamdulillah…
    Syukur…ramai jugak yg sayangkan binatang kesayangan Rasulullah saw ni.. (^^)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *