Breaking News
Home » Santai » Asyik Bergasak Je , Bila Nak Sudahnya

Asyik Bergasak Je , Bila Nak Sudahnya

Hari ini agak tak seberapa nak aktif blogging sebab badan agak kurang sihat. Mungkin kesan dari cuaca panas sekarang ni..Walaupun sehari aku rasa dah 3 liter air kosong aku minum..banyak tu…tapi dah ketentuan dia..kalau nak sakit sakit juga..
Berbalik kepada tajuk..sekarang ni terlalu banyak isu yang berbangkit tentang bermacam-macam perkara yang selalunya berkaitan antara 2 pihak yang berkepentingan. Kadang kadang yang tak ada kena mengena pun turut sama nak menyibuk ikut campur..masalahnya bila isu timbul susah sangat nak selesai. Sana salah sini..sini tuding sana..yang tengah2 jadi batu api..sampai hal2 yang remeh temeh pun dah jadi hal besar.payah payah..macam mana nak maju kalau asyik bertelingkah je.
Jadi, eloklah sama sama nilai diri sendiri.Kenali diri sendiri sebelum nak menyalahkan orang lain. Kalau ada sifat tolak ansur,mesti semua hal akan menjadi mudah. Macam wonderpet cakap..apa yang penting kerjasama..!
oklah..bersatu kita teguh bercerai kita roboh..sampai bila nak bergasak beb..

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

5 comments

  1. asyik bergasak je takkan kemana..buat penat jelah..baik simpan je tenaga utk hari tua..hehe

  2. betul tu bro.bro ckp ni sy pandang de aspek negara,politik,n nilai sesama insan.kalau semua nya nk menengakkan diri sendiri dlm keadaan yg kotor n bergaduh.bile dunia nk aman.ntah lah.takut nanti sng2 je org kuar nk ceroboh kite,sbb dalaman kite sendiri pun tak kukuh.

  3. @Mrs.Yie boleh lak simpan simpan ye..macam bateri..haha

  4. @rara pinkmafia tq..sebab memahami maksud entry ni..

  5. “bergasak ler selagi tak kiamat dunia…yg kita rakyat jelata ni sapa pun tak amik kesah..nak idup ker nk mati ker..harga brg2 dh mencanak2 tu,camana..ank2 melayu kita yg dok merempit tu camana…..asyik bergasak pagi ptg siang malam..kat parlimen,kat luar,kat tv..kat mana2…”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *