Home » Uncategorized » Apo Kono Ekau Ni Jang..

Apo Kono Ekau Ni Jang..

VrooOoomm ..prengggg..sepantas kilat melintas.Kalau orang sakit jantung dah lama padam ni.Korang buat macam signboard tu ada tulis nama jalan tu nama korang..haiyaa..wa punya bapak bikin ini jalan supaya olang suka-suka jalan..tapi lu olang bikin ini jalan selupa lu punya bapak punya jalan..( ciplak sikit dialog apek )

Merdeka..merdeka..merdeka..merdeka sangat le tu dapat jadi pembawa bendera.Memang niat tu ok..tapi salah cara tu dik non oi..kau kibar bendera besar kain selimut sambil preng sana..preng sini..best laa sangat..haha.tapi korang rasa best kot..best sekejap je..lepas tu terjarap..sapa yang susah..tu pembantu kesihatan tu..tengah2 malam kena layan korang..nak tidur pun susah..memang ler dia orang on call..tapi kalau korang tak buat hal..kan ke dapat tidur lena..peluk bini dia orang..haha..kacau daun tau korang ni.

Ni aku nak cakap ni..dulu orang bertumpah darah sebab nak kibarkan bendera Malaysia..sekarang korang pula nak bertumpah darah semata-mata nak kena tutup dengan bendera atas jalan..itu bukan pengorbanan dik oii..tu bunuh diri..fikir-fikirkanlah..

Ini bukan entri emosional..tapi ini entri rasional..haha..peace no bising2 preng-preng..kacau orang nak tidur je..huhuhu..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

12 comments

  1. setuju sangat dgn n3 ni… preng2 sana sini bukan cara yg betul nak menyambut hari kemerdekaan..

  2. betul3..preng3 sna sni bndera Malaysia tuh buat mcm alas kaki sesuka jer..xphm btol..

  3. sokong2 jugak….zaman skang ni bukan mcm zaman dlu…cewah sy ni ckp mcm org lame…dak2 zaman skarang dasyat sgt…xtakut mati agaknye tu…hihihi..

  4. budak2 yang suka preng2 malam2 tu tak pk masa depan dan benci masa silam.. sebab tu diorang jadi macam tu.. kan??? setuju sgt ngan n3 yang rasional nih…:)

  5. kek jalan mano tu..skng ni diaorg bangga tu bro..banga bila tunjukn kehebatan yg enth hapo2..tu jenis budak kurang kasih syg tu..

  6. budak-budak sekarang. tak matang.

  7. merempit mlm2..klu xmemekak xpe..
    ni kang bunyi xleyh bla..

  8. hehe..perkara yg sama berlaku di kawasan tempat akak tinggal.selalunya macam tu la kalau tiba masa hari kemerdekaan..dah la bawak bendera satu hal,bawak moto laju2 satu hal..ni tambah pulak ngan suara2 monkey duk berteriak atas motor..kohkohkoh

  9. ingat merempit tuh simbolik merdeka ke? haiyaa

  10. mereka2 ini sebenarnya masih terjajah pemikiran dan cara hidup……merdeka hanya pada zahir tetapi batinnya masih terkepung…

  11. alang2 bendera diorang letak lah sebijik beras..haha..kiz x tukar header ke?..haha..aku dah wei..huhuh..

  12. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    tu sume nak dapat perhatian dari orang ramai jerk.. semangat patriotik die xde la tinggi sangat.. 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *