Breaking News
Home » Uncategorized » Apo Bondo Eh Ekau Ni !!

Apo Bondo Eh Ekau Ni !!

Apo yang ponting kojosamo..!! kato wonderpets

Bilo den tak buek kojo dia kato den maleh..mengular banyak..curi tulang ( raso2 eh tak do den amik tulang sapo2) tapi bilo den buek kojo macam orang gilo ( tak do lah macam gilo meroyan tu ) di kato eh den ni bodek pulak..kadang2 raso mengelogak yo jiwo ni..mendidih tahap air paneh terjorang..tapi bilo ingatkan tuhan..konolah sabar yo.

Dah itu salah ini salah abih apo yang boto eh..bilo den tanyo ekau sonyap macam tak do idea..jadi den guno lah idea den ni..orang lain cakap ok ekau jo yang tak ok..comburu buto la tu..Kan ko elok samo samo dok bincang2 supayo banyak idea dapek di kombangkan ( bukan kombang idung kono puji ) tapi dapek banyak bondo leh fikir.

Bagi den kojo adalah amanah.Kojo bukan nak dapek namo sobab kita hebat.Dalam kojo kono ado kojosamo.Samo pikir samo buek samo dapek hasil samo samo pueh.Bilo dah bersatu kito jadi kuek..bilo kito kuek kito leh jadi samseng yang terbaik.Barulah orang nampak karisma kito sebagai belio harapan bangso.Kalau asyik merungut lamo lamo mulut pun tumbut sesunggut macam somut..nak manis eh jo..yang pahit tak nak.Mano boleh cam tu..tak maju kito di buek eh..Jadi samo2 lah kita torangan jiwo..bosihan ati..buang raso dongki supaya semuo perkaro nampak suci yo..

Den Jadi Poning Bilo ekau Macam Orang Poning..!!

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

16 comments

  1. mama pon poning baca cerita ekau nih…
    tapi apo apo pon memang mama suko..best..gilo..

    muncong ajo mulut mama baco entry ekau nih…

    longuh….mulot mama ni jang oii…

  2. org n9 ke??

    ssoh bebonor bce kih3..

    nice entry..:)

  3. Nurul Syuhada Bt Hasri

    gilakk muncung..kihkihkih..mu byg ar gane tranu nok bacer negeri…letang kalang skali !

  4. poning eh baco..tapi pahamla jugak..betul tu..kerjasama amat penting untuk menjayakan sesuatu..buat kerja kerana amanah bukan kerana nama.

  5. @mama wanie mama jangan panjang bona muncung eh..nanti bersimpo

  6. @amny.. ape yg susah bebenornye..kome eje je..hehe

  7. @Nurul Syuhada Bt Hasri mung ganu ko..den torai macam Zizan cakap

  8. @whitecappuccino jangan poning2 cikgu..cuti sekolah panjang lagi..haha

  9. memang den poning abeh ni haa… haha

  10. haih org len ok tapi die x ok. tu yang susahnye

  11. hidup ni macam2 org…. menguji kesabaran…. kekadang buek tak tau jo….

  12. heee…mybe dia ado yang tak pueh hati…huhu sabo aje la ye kiz…

  13. muncung bibir akak nak ngabih un membaco…hahaaa..kekadang togigit juo lidah ni hah…( bilo kelate cakap nogori…!!!)

  14. haha..khalis kene baca perlahan2 nak memahamkan..huuu

  15. relaks2….hehehe…mina kalau tak tahan sgt…nangis je…

    lepastu dah ok…hihihihi…

  16. tersimpol lidah den ni ha baco entri ekau…

    apo nak dikato~~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *