Breaking News
Home » Uncategorized » Apa yang anda rasa..itukah kepuasaan.??

Apa yang anda rasa..itukah kepuasaan.??

haha..hari ni aku nak kongsi tentang satu minuman yang baru sebulan dua ni aku terjebak.Dulu aku memang kaki teh.Pagi,tengahari , petang , malam segalanya teh.Tak kena teh kepala pun pening.
Sekarang selepas aku cuba 1 produk ni..ermmm teh pun dah kureng..aku layan yang ni je.Tapi kos agak tinggi juga tapi khasiat yang penting.Rasa memang mengancam…hahaha pada aku laa..korang belum rasa mana tahu sedap ke tak kan..tapi selera aku dah mula jatuh cinta pada kopi ni..oppsss..lupa lak nak bagi tahu apa nama kopi ni…G CAFE PEGAGA nama dalam surat beranak kopi ni..keluar syarikat GAMAT EMAS dimana ianya adalah ekstrak gamat + ekstrak pegaga bersama kopi Arabica..yeah..1 kotak cuma RM28.80 je..1 kotak ada 25 paket..amacam ada berani ka???
TEPUK TANGAN ADA BUNYI..TEPUK DADA TANYA SELERA

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

One comment

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *