Menu Tutup

Apa Pun Tak Boleh

Petang tadi ambil masa sikit keluar ke bandar untuk urusan tak rasmi.Sebab terlalu banyak urusan yang tertangguh.

Dalam perjalanan nampak satu gerai pasang siap ni yang jual bantal.Aku tertarik untuk singgah sebab nampak macam menarik..haha.Sebenarnya tertarik dengan banner promosi yang besar gedabak yang tergantung kat tepi kedai tu. ” Bantal 2 buah RM 10 “.Sebab aku tengok bantalnya pun besar2..memang rasa nak beli.Ye aa murah..haha.

“kak bantal bantal ni berapa?”
“RM 20 sebuah dik..kalau yang kecil ni RM10 2 buah”

Aku dengan selamba senyum2 sumbing berlalu dari situ.Kenapa tak tulis je harga besar berapa..harga kecil berapa.Iklan yang mengelirukan.Tapi inilah yang dinamakan kuasa iklan..Tak per lah..malam ni jodoh aku masih lagi panjang bersama bantal pusaka aku tu..bantal busuk..

12 Comments

  1. Jiejah Gorjes

    knp senyum sumbing plak???? patut ckp la camni…oooo tak cakap plak harga ikut size kt banner tuh…terpedaya saya dibuatnye…haaa lenkali ckp mcm tu okeh!!!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *