Breaking News
Home » Uncategorized » Apa Pun Tak Boleh

Apa Pun Tak Boleh

Petang tadi ambil masa sikit keluar ke bandar untuk urusan tak rasmi.Sebab terlalu banyak urusan yang tertangguh.

Dalam perjalanan nampak satu gerai pasang siap ni yang jual bantal.Aku tertarik untuk singgah sebab nampak macam menarik..haha.Sebenarnya tertarik dengan banner promosi yang besar gedabak yang tergantung kat tepi kedai tu. ” Bantal 2 buah RM 10 “.Sebab aku tengok bantalnya pun besar2..memang rasa nak beli.Ye aa murah..haha.

“kak bantal bantal ni berapa?”
“RM 20 sebuah dik..kalau yang kecil ni RM10 2 buah”

Aku dengan selamba senyum2 sumbing berlalu dari situ.Kenapa tak tulis je harga besar berapa..harga kecil berapa.Iklan yang mengelirukan.Tapi inilah yang dinamakan kuasa iklan..Tak per lah..malam ni jodoh aku masih lagi panjang bersama bantal pusaka aku tu..bantal busuk..

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

12 comments

  1. hehe tipah trtipu..

  2. seperti aku tau kat mana banner nie..

    bantal kecil yang betul2 kecil kan.. kan..kan..

  3. hampeh..mmg biase org niaga buat mcm ni

  4. haha skang memang camtu cara meniaga.. papan tanda mengelirukan

  5. tu lah cara dia tarik pelanggan.

  6. teknik niaga camtuhla..dorang x cakap direct..x pernah lagi aku jumpa peniaga yang jujur..

  7. knp senyum sumbing plak???? patut ckp la camni…oooo tak cakap plak harga ikut size kt banner tuh…terpedaya saya dibuatnye…haaa lenkali ckp mcm tu okeh!!!!

  8. haha..biaselah iklan..err..ade bntal busuk jugak ke?? 😀

  9. haha..

    kantoi ada bantal bucokk…hehe

  10. Teknik untuk memerangkap pembeli huhuhuhu

    Pemerdagangan Orang

  11. ni bukan kuasa iklan …ni kuasa menipu nak bagi orang marah…tak jujur dan ikhlas dalam berniaga…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *