Home » Uncategorized » Apa Menu Hari Ini ?

Apa Menu Hari Ini ?

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca dan pengunjung yang sudi sudi singgah.Selamat berhujung minggu.Masa cepat berlalu sekarang..sekarang hari ahad..pejam celik dah hari ahad lagi nanti..kalau pejam tak celik celik..ermm tak dapek den nak nolong eh tu doh..

Asyik cerita serius2 je eh..hari minggu ini jom kita santai santaikan minda.Rehat rehatkan sikit minda tu dengan hal2 yang ringan2 je.Lupakan je dulu hal hal yang besar besar tu..Dah tengahari ni.Masa nilah time nak menjamu selera eh.Apa menu hari ni.Yang berkeluarga mestilah ada menu istimewa..yang bujang pula bagi yang pandai masak tu leh masak sendiri..mana yang tak sempat tu..masak pakai tunjuk tunjuk je..

Hari ni menu selera kampung sikit..Masak lemak cili api ikan + terung,kerang rebus dan sambal tempoyak..memang terangkat beb..bukan sebab lauk tu sangat..tapi sambal tempoyak tu.Siapa sini makan sambal tempoyak? mungkin ada yang tak makan kot..So citer le apa menu korang hari ini?

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

9 comments

  1. wah..kiz..kalo aku blom mkan pasti lpar bila terbace nie..hehe..aku td mkn luar aje..haha..CARA MERAPIKAN TEKS PADA POST

  2. kb xmkn pape lagi pun dri pg ni.. 🙁
    malas nk pergi kedai mkn..hehhee..
    makn terus petg nnti je

  3. kb xmkn pape lagi pun dri pg ni.. 🙁
    malas nk pergi kedai mkn..hehhee..
    makn terus petg nnti je

  4. woww ! selera kmpg yummy !

  5. perghh masak lemak cili api tuu.. sedapnyee

  6. menu hari ni : ikan masak asam pedas. best wohh!~

  7. baru pas makan masak lemak cili api ayam! 😀

  8. hari ni makan nasi dalcha…yurmm…

  9. tempoyak humban dlm budu..sodap you…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *