Menu Tutup

Andai Ini Entri Terakhir

Kekadang selepas setiap kali aku menulis berdetik juga sepatah ayat dalam hati ini..Andai ini entri terakhir.Ermm..ye lah kan kita bukan tahu pun bila kehidupan kita ini akan berakhir.Jadi kena lah siap sedia..
Manalah tahukan,ada entri yang selama ini aku tulis ada menguris hati orang,ada gambar yang tak sesuai,ada ayat yang over limit dan mungkin juga ada ilmu yang aku tersalah tafsir tapi aku sebarkan.Ye lah selagi benda benda itu tak terpadam dan selagi blog ini wujud benda benda tu masih boleh dibaca dan di lihat oleh orang.Jadi eloklah fikirkan dan selidik dulu apa perkara yang kita nak tulis sebelum kita posting kat blog.

11 Comments

  1. Syuxer

    satu teguran yang mempunyai maksud mendalam..itulah aku risau andai ada blog aku yang terkandung barah dosa..fitnah lagilah parah..iskkk..tak sanggup den

  2. Piasara

    “pernah dn selalu pikir kan hal sama…bkn apa,selalu ingat mati bermakna kita dekat kepadaNya..tp betullah tu kiz..kena hati2 bila nak posting entri jgn ada yg terover..akk pun ada kdg2 terrr..jugakk..”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *