Breaking News
Home » Santai » Alamak Dah Macam Rancangan ON AIR La Pulak

Alamak Dah Macam Rancangan ON AIR La Pulak

As Salam.. haha..kena gelak dulu..malam ini aku terpaksa menjadi tenaga pengajar kepada seorang rakan aku ni secara tak langsung aku menjadi juri dan pengkritik..kih kih.Bukan apa esok dia nak jadi pengerusi mesyuarat buat kali pertama..haha..maklumlah baru menang pemilihan jadi pengerusi belia..

Dia cakap..aku komen dan bagi pandangan..tapi seronok juga..kekadang lawak juga sampai boleh pecah perut.sambil-sambil tu sama-sama belajar..Aku sebagai setiausaha dia memang kena berusaha agar pengerusi dalam menjalankan mesyuarat dengan baik…

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

4 comments

  1. bestla dapat jadik juri.kritik kaw kaw punye..tapi bagilah kritikan yang membina ye.^__^

  2. bestt kritik org bkn sng kan..tp dlm kes kiz ni mmg lawak la nk tgk jer pe dia merepek2 bckp ape kn hehee..

  3. hahhaha… nak mesyaurat pon kena buat latihan kan????

  4. Uish..bst2..dulu syu pon penah jadi pengkritik n dikritik gara2 esok tu ada presentation…HEHHEHEHE

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *