Home » Uncategorized » Al Hijab , Klipx 3gp , Sumpahan Puaka | 3 Lagi Filem Genre Seram Untuk Oktober 2011

Al Hijab , Klipx 3gp , Sumpahan Puaka | 3 Lagi Filem Genre Seram Untuk Oktober 2011

Lambakan cerita hantu yang ditayangkan di televisyen dan filem ketika ini boleh mempromosikan kepercayaan karut yang tidak membantu membina masyarakat produktif, termasuk menyelesaikan masalah dengan pendekatan saintifik.-Tun Dr Mahathir Mohamed.
LPF tidak boleh menghalang penerbitan filem bercorak hantu dan seram kerana ia dikhuatiri menjejaskan perkembangan industri sebab itu kita akan memperakui cadangan itu supaya filem seram tidak diulang tayang di semua stesen televisyen termasuk Astro.-Datuk Raja Azahar Raja Abdul Manap,Pengerusi LPF ( Lembaga Penapisan Filem)

Itu antara petikan kata-kata mereka tentang lambakan filem seram di Malaysia sekarang.Mungkin genre seram menjadi genre kegemaran masakini selain filem aksi dan komidi.Jadi 3 lagi filem genre seram akan menyusul bulan oktober ini mengikut jadual wajib tayang.Semua filem ini akan muncul di pawagam selang seminggu..bermula dengan Al Hijab ( 6-10-2011) ,Klipx 3gp (13-10-2011) dan Sumpahan puaka (20-10-2011)

Sinopsis Filem Al Hijab | Sinopsis Filem Klipx 3GP

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. aku layan je untuk hiburan hehe..nak uji adrenalin ketakutan pun boleh jugak hehe..

  2. nasib baik aku kurang layan genre mcm ni…harap yg menonton tu amek sebagai hiburan je la…jngan diabadikan mende2 dlm tu dlm diri…

  3. masa tgk promo cite al hijab tu kt tv dok tertanya2 apa maksud nye al hijab tu sampai jd cite hantu?

  4. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    choki layan2 gitu je 🙂

  5. skang ni pun tgh layan cite hantu kat astro ni..puaka tebing biru..

  6. agak boring la… banyak sangat genre sama…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *