Breaking News
Home » Santai » Aku Yang Zalim Ke Dia Yang Zalim

Aku Yang Zalim Ke Dia Yang Zalim

As salam semua.. bosan pulak aku tengok blog aku sendiri..asyik entri info je..sendiri bosan beb..kalau orang lain lagi ler kot.. jadi aku nak cerita satu perkara ini..ermm bukan mengumpat tapi nak meluahkan je..apa apa je lah..
Macam ni.. aku terpaksa mengurung kucing aku yang seekor ni dalam reban ayam pada waktu siang sebab orang sebelah rumah aku tu bising yang kucing jantan trang tang tang aku ni selalu merayau rumah dia..merayau je beb…bukan dia merompak pun..siap dia bagi amaran lagi nak racun kucing aku ni..jadi sebab tu aku kurung waktu siang..malam baru aku lepas..
Tapi paling tak tahan..bila dia mengiau-giau masa kena kurung..yer lah kucing kampung dah biasa bebas bersosial..aku aku terpaksa beb demi keselamatan dia..karang mana tahu dia tangkap buang lombong ke kucing aku tu..kasihanlah tapi nak buat macam mana..
Jadi aku zalim ke..orang tu yang zalim..adehhhhhhhhhhhhhh… meoww 

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. alahai.. kucing2 sy sampai pernah kena pukul. ada tu sekor kucing sy sampai ekor dia patah kena ketuk.. payah jugak la nak bagi elok. sekarang ni sekor tu kurung dlm sangkar.. yg lain2 biar bebas sbb yg lain2 xnak masuk sangakar

  2. ingt kan pasal apa la tdi tu..
    yang zalim tu kucing tu la..dia duk merayap wat apa..dah taw orang tak suka kat dia..hehe..sian kot kurung2 dia..dia pun nak bebas..
    nati pesan kat kucing jntan kmu tu
    duk umh snyp2

  3. Ko biar jer kucing ko bebas… biar dia belajar sikit hidup susah… kalau kene pukul pun dia bukan ko… hehehe…

    BlogLeaderTalk

  4. Azhafizah[フィザ]

    alahai..biasalah kucing merayau tu kan.bukan die usik orang dan datangkan bahaya pun..tapi kenapa sampai ugut nak racun tu..ish ish.kejam kot

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *