Menu Tutup

Aku Suka Blog Ni

Banner Terbaik
Banner yang menarik tapi tersirat berbagai makna.
Kali aku kedua aku siarkan blog aku suka..hehe..bukan blog lain aku tak suka..semua suka..tapi rasa2 ni yang terbaik buat masa ni..yang lain2 akan menyusul nanti..jom skodeng
Kali ni aku nak war2kan blog ni di dada blog aku yang sempit ni..blog yang aku maksudkan ialah http://padie89.blogspot.com ..kenapa aku suka blog ni? aku suka baca n3 dia yang santai..simple..walaupun kadang2 panjang kot..hehe..tapi oklah.Pilihan warna latar yang kena pada suasana..suasana apa pun aku tak tahu aa..aku je yang faham..
Banner dia pulak oklah..menarik..suka banner dia..
Apa yang aku tuliskan ini dari pandangan aku je..pandangan korang mungkin lain kot..apa apa pun jomlah layan blog dia di SINI
Blog
Thank sbb rajin komen2

6 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *