Menu Tutup

Aku Nak Pergi Marhaban .. Bukan Meraban

Entah..aku betul-betul jem hari ni.Semua idea sangkut tak boleh nak keluar.Tolong-tolong..ahh abaikan la.Siapalah aku yang nak di tolong sangat ni.

Lepas maghrib tadi aku siap-siap dengan baju melayu..segak..tampan..cute..haha(sekali lagi tolong abaikan)..Tak lama lepas tu..ada suara yang tegur…!!
abang nak pergi mana lawa-lawa ni
Biasalah siapa lagi..datin ler yang tanya..
“nak pergi marhaban la..bukan nak meraban”
Aku jawab dengan gaya seorang hero..(perbualan tamat di situ)

Jadi malam ni aku nak pergi marhaban kat rumah salah seorang rakan sekerja…Memang tabiat aku jarang cakap apa aktiviti aku dengan datin ( datinkah? )..sampai saat akhir pun tak cakap..tu yang buat datin tertanya-tanya..ehh aku suka!!

Dah nak pergi marhaban ni..aku tinggalkan korang dengan entri meraban ye..selamat beramal.

8 Comments

  1. Khairil

    datin tu takut jadi mcm cerita P.Ramlee..

    “Pah..butang baju melayu aku mana Pah…”

    ” Eh eh..kenapa kawan abang yang kawin tu namanya Jamil , sama dengan nama abang..”…

    hahaha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *