Breaking News
Home » Uncategorized » Aku Memang Pantang

Aku Memang Pantang

Assalammualaikum..dah seharian bertapa..baru petang ni dapat online..oklah tak payah nak bermukadimah panjangang panjang..Apa yang aku pantang dan tak suka..

Paling aku tak suka dan takleh terima adalah orang yang talam 2 muka.Ini paling bahaya sebab muka dia ada dua.Depan dia puji belakang dia maki.Boleh juga di kira seperti gunting dalam lipatan.Senyap2 je dia gunting kita.
Dan yang kedua,memang tak boleh terima jenis yang tumpang semangkuk ni.Bila ada isu,dia mula sibuk menokok tambah.Tumpang nama dengan ambil kesempatan atas apa yang berlaku..
Ketiga orang yang zalim,zalim pada diri sendiri,orang lain dan binatang.Haha..macam mana nak aku huraikan eh..apa pun tak payahlah nak zalim zalim ..kejam kejam..Lembutkan hati tu sama sama menghormati hak masing masing.

Dan yang paling aku pantang sekali adalah pantang nampak haha..memang tak leh lepas peluang..kari kambing..cicah cekodok pun best broooo..oklah sebelum makin merapu kita tamatkan kat sini dulu.Aku blur sebenarnya..tengah cari tune balik ni..peace..jaga diri hiasi peribadi.

Jadikan dirimu bagai pohon yang rendang di mana insan dapat berteduh. Jangan seperti pohon kering tempat sang pungguk melepas rindu dan hanya layak dibuat kayu api.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

11 comments

  1. hehe, aku pantang diserang anon 😛

    p/s : jom main futsal petang-petang XD

  2. sy pantang nampak perkataan pantang lajuuuu jerk klik ngeee

  3. talam dua muka paling pantang.tengok2 orang yang baik ngan kita wat macam tu.rasa nak simbah cat je kat muka manusia macam tu…heheeee

  4. kb pantang bukak jumpa burger~ mesti mkn punya 😛

  5. manusia yg bertalam ni…sakit jiwa sebenarnya….

  6. kb pantang bukak jumpa burger~ mesti mkn punya 😛

  7. pantang orang hipokrit!! grrrr…sama macam talam 2 muka gak…hishh

  8. pantang jumpa burger ..!! 😀

  9. talam dua muka memang bahaya. huhu.. suka kari lembu lagi 😀

  10. aku pantang btul berpantang…kih kih kih kih

  11. pantang juga ni..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *